خبرهای داغ:

تلاش‌های کادر درمان در ایام کرونا معجزه گر و آرامش دهنده

شاهرود_ ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه تلاش‌های کادر درمان در ایام کرونا معجزه گر بوده و آرامش را به بسیاری از خانواده‌ها باز گرداند، گفت: دستان پزشکان عجیب بوی خدا می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۵۳۰۱۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

تلاش‌های کادر درمان در ایام کرونا معجزه گر و آرامش دهندهبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیده محبی در دیدار با ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز پزشک، با بیان اینکه تلاش و نقش آفرینی موثر پزشکان در مدیریت کرونا فراموش نخواهد شد، افزود: در طی چند سال اخیر و پس از بروز و شیوع بیماری کرونا در کشور و شهرستان، نقش بی بدیل حوزه سلامت در جامعه و همچنین اقدامات مهم و تاثیر گذار دست اندرکاران این بخش بر همگان به خوبی روشن گردید.
او با تاکید بر اینکه روز پزشک بهانه‌ای است برای تبریک و آرزوی سربلندی برای این عزیزان و اهمیت کار دشوارشان در جامعه وگرنه در همه زمان‌ها حفظ تلاش برای سلامت مردم بسیار ارزشمند است، ابراز داشت: در تمام شرایط پزشکان نقش موثری در خدمات رسانی به مردم داشته اند، اما در شرایط کرونا از این وضعیت سربلند‌تر بیرون آمده اند.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود در دیدار از ریاست بیمارستان امام حسین (ع)، بهار و خاتم الانبیاء ضمن بیان این مطلب که شورای شهر و شهرداری خود را موظف می‌داند آن چه در توان دارد در راستای سلامت پایدار جامعه در کنار کادر درمان همراه و همگام برای تداوم کمک و همکاری انجام دهند، اظهار داشت: امیدواریم به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس باشم و قدردان تلاش کادر درمان هستیم.
شایان ذکر است، در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود آقایان حمید رضا قنبریان و محمد رضا یونسیان و سرکار خانم سیده زهرا موسوی حضور داشته و ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک از خدمات شبانه روزی و تلاش‌های کادر درمان تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار