فرمانده سپاه تهران بزرگ:

به برکت خون مدافعان حرم، انقلاب قویترمی شود

سردار حسن زاده گفت: امروز دنیای اسلام را با این شهدا می‌شناسند و به برکت خون این مدافعان، انقلاب روز به روز قوی‌تر و رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۱۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
مادامی که ملت ما، ملت شهادت و امام حسين(ع) است و در راه سيدالشهداء قدم بر مي دارد، شکست ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در جمع بسیجیان گردان ۱۴ امام حسین (ع) لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: مادامی که ملت ما، ملت شهادت و امام حسین (ع) است و در راه سیدالشهداء قدم بر می‌دارد، شکست ناپذیر است.

در این دیدار که جمع کثیری از نمازگزاران مسجد احباب الحسین (ع) منطقه اصفهانک نیز حضور داشتند سردار حسن زاده با اشاره به بی حرمتی به مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه شهید پرافتخار حاج حسین همدانی توسط افراد معلوم الحال عنوان کرد: این افراد نزد ملت ما آبرویی ندارند و تعجب ندارد چرا که حامیان آن روز این جریان، در فتنه سال ۸۸ هم به حضرت سیدالشهداء (ع) بی حرمتی کردند.

وی خاطرنشان کرد: اینان از همان سال بغض و کینه دارند و در راستای اهداف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و به فکر خام خود می‌خواستند نظام را با براندازی مواجه کنند، اما به واسطه بصیرت مردم و برملا شدن حرکت شوم اینان در مسیر دشمن و همچنین به واسطه زحمات شهید همدانی و خون پاک این شهیدان، بار دیگر رسوا شدند.

سردار حسن زاده افزود: امروز دنیای اسلام را با این شهدا می‌شناسند و به برکت خون این مدافعان، انقلاب روز به روز قوی‌تر و رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در همین راستا عنوان کرد: دشمن تمام شکست‌های خود در این چند دهه از عمر انقلاب را از ناحیه تفکر انقلاب اسلامی و راهبرد مقاومت در منطقه می‌داند لذا تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی را به زانو درآورد بنابراین با فشار حداکثری و اعمال تحریم‌های گوناگون قصد دارد به هدف شوم خود نزدیک شود، اما مردم عزیز ما با سربلندی هرچه تمام‌تر ایستادگی می‌کند. اگر چه می‌خواستند دولت غربگرا در راس کار قرار گیرد تا برجام‌های متعددی را اعمال کنند ولی به برکت خون شهدا و بصیرت مردم، دولت انقلابی در سرکار قرار گرفت و کار‌ها به سرعت در حال انجام و پیگیری است.
مادامی که ملت ما، ملت شهادت و امام حسين(ع) است و در راه سيدالشهداء قدم بر مي دارد، شکست ناپذیر است

سردار حسن زاده در پایان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مدظله العالی تأکيد کرد: آينده اين انقلاب، نظام و کشور قطعا از آنِ ملت و جوانان اين مرز و بوم خواهد بود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار