استفاده از طرفیت بسیج کارمندان در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران پاکستانی

نکویی گفت: اتفاق مهمی که امسال در استان ما افتاده این است که علاوه بر مرز میرجاوه، مرز ریمدان در جنوب استان برای ورود زائران پاکستانی به کشور باز شده و نیاز به کمک و همیاری همه بسیجیان بعنوان خادم می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۶۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در آستانه فرا رسیدن هفته دولت، گردهمایی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل با حضور مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان و فرماندهان حوزه های ادارات کل استان در سالن جلسات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این جلسه ضمن تشریح برنامه های ابلاغی، بر مشارکت حداکثری در برنامه های هفته دولت و نقش پر رنگ فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل تاکید شد.

وی افزود: برنامه های هفته دولت امسال با محوریت پایگاههای بسیج در ادارات برگزار خواهد شد، سردرب همه مراکز می بایست بنر هفته دولت نصب شود.

نکویی بیان کرد: اتفاق مهمی که امسال در استان ما افتاده این است که علاوه بر مرز میرجاوه، مرز ریمدان در جنوب استان برای ورود زائران پاکستانی به کشور باز شده و نیاز به کمک و همیاری همه بسیجیان بعنوان خادم می باشد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همانگونه که بسیجیان و کارمندان ادارات کل در تمامی عرصه ها میدان داد بوده و هستند لذا می طلبد با توجه به جمعیت بالای حضور زائران اربعین ابا عبدالله ادارات و دستگاهها با حمایت بیشتر از ظرفیت بسیج جهت خدمت رسانی مطلوب تر به زائران پاکستانی اهتمتم ورزند.

در این جلسه رامین بختیاری، دبیر ستاد اربعین استان گزارشی از وضعیت ورود زائران پاکستانی به کشور و بازگشایی مرز ریمدان ارائه و مقرر گردید از ظرفیت بسیج کارمندان برای خدمت به زائران کربلا استفاده شود.

وی گفت: حضور میلیونی زائران پاکستانی به سیستان وبلوچستان یک نعمت می باشد که اگر درست مدیریت نشود شاید این توفیق از ما سلب گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار