احداث ۲ مدرسه دارالفنون در اردبیل

استاندار اردبیل: استان اردبیل دارای منابع خدادادی در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و معادن مصالح ساختمانی است و ما برای هرگونه سرمایه‌گذاری ‌در اردبیل آمادگی داریم.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۳۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

احداث ۲ مدرسه دارالفنون در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان از جمله کشاورزی، صنعت، ایجاد زنجیره‌های تولید در حوزه‌های معدنی، صنایع تبدیلی کشاورزی، ام‌دی‌اف و اچ‌دی‌اف، استان اردبیل برای سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها آمادگی دارد.

وی ادامه داد: استان اردبیل دارای منابع خدادادی در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و معادن مصالح ساختمانی است، اما به‌دلیل کمبود زیرساخت‌های لازم، استفاده شایسته‌ای از این منابع به نفع مردم و ایجاد ثروت و رونق اقتصادی در استان نشده است.

استاندار اردبیل افزود: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی از جمله ضرورت‌های هر نوع اقدام توسعه‌ای بوده که در این راستا هم‌اکنون اقداماتی در حال انجام است.

وی همچنین گفت: در حوزه کشاورزی استان اردبیل نیز برای تغییر شیوه‌های کشاورزی از سنتی به مدرن و اصلاح نژاد‌ها متناسب با جغرافیای استان جهت ارتقای ارزش افزوده، برنامه‌ریزی شده است.

عاملی تصریح کرد: احداث ۲ مدرسه دارالفنون در استان اردبیل با توجه به نیاز‌های آموزشی و سرانه فضای آموزشی استان، قابل تحسین بوده و از این سرمایه‌گذاری استقبال می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار