خبرهای داغ:

اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز شکست ندارد

امام جمعه میامی گفت: اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز شکست برای جهانیان ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۰۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج ،حجت‌الاسلام علی اکبر سایری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد تاکید کرد : باید جهانیان بدانند که اعتماد به آمریکا نتیجه‌ای جز شکست ندارد، و از دیرباز تا کنون آمریکایی ها فقط به فکر منافع خود هستند.

وی با بیان اینکه بومی سازی فضای مجازی یکی از مولفه های اساسی در استقلال فرهنگی است افزود: اگر از این فضا درست استفاده نشود همه تفکرات را ریشه کن می کند از این منظر باید تمام شبکه های اجتماعی و ملی بومی سازی شوند‌.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به روز جهانی مسجد و خیانت های شوم رژیم صیهیونیستی تصریح کرد: امروز دشمن با نفوذ خود توانسته مساجد را خالی از جمعیت کند.

سایری با اشاره به روز مبارزه با تروریست ۱۷ هزار شهید ترور شده : مبارزه با تروریسم منطقه و مقاومت از جمله مسائل روزشمار دفاع است.

وی با بیان اینکه پیشرفت صنعت دفاعی کشور قابل تقدیر و ستایش است ، اظهار داشت:تحقق این فناوری با پیروی از فرمان امام راحل و با استفاده از حوزه های مختلف دفاعی نیروهای بومی کشور این فناوری به وقوع پیوست.

خطیب نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مدارا و عدالت محوری با ملت از جمله اقداماتی است که باید کارگزاران دولت سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور با حضور در بین مردم دغدغه حل مشکلات را دارند.

وی با بیان اینکه برجام ضربه جدی به اقتصاد جامعه زد، تصریح کرد: با روحیه انقلابی و جهادی دولت جوان می توان شاهد نتایج بهتری در حوزه مذاکرات بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار