فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور:

ساختن آینده کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود

سردار محمد کرمی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب علم آموزی همراه با اخلاق و معنویت مورد تاکید مقام معظم رهبری است که معلمان و مدیران مدارس باید بر این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۵۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا در نشست فصلی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آموزش و پرورش مجموعه بسیار مهم و پراهمیت نظام است که باید بیشترین تلاش و تمرکز خود را در این مجموعه به کار ببریم.

وی افزود: هم افزایی بسیج و آموزش و پرورش منجر به پرورش دانش آموزان خلاق، مومن، متعهد، جهادی و انقلابی خواهد شد که آینده کشور را می سازند.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: کادرسازی و تربیت نیروی انسانی جامعه در آموزش و پرورش اتفاق می افتد و اساس این کار نیز مدیران مدارس و معلمان هستند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: فرهنگ پژوهش از طریق ایجاد تحول در ذهن دانش آموزان باید در مدارس اتفاق بیفتد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب علم آموزی همراه با اخلاق و معنویت مورد تاکید مقام معظم رهبری است که معلمان و مدیران مدارس باید بر این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار