اعزام گروه جهادی شهدای انابد به منطقه عشایری محمد زورآب

فرمانده پایگاه شهیدان صادقی شهر انابد گفت: یک گروه جهادی باهدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، به منطقه ی عشایری محمدزوراب بخش انابد اعزام شدند. 
کد خبر: ۹۴۵۰۵۵۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرمانده پایگاه شهیدان صادقی شهر انابد گفت: یک گروه جهادی باهدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، به منطقه ی عشایری محمدزوراب بخش انابد اعزام شدند. 

 

مهدی نظافت با بیان اینکه گروه جهادی شهدای شهر انابد که توسط ۱۵ نفر از جهادگران پایگاه شهیدان صادقی مسجد ابوالفضلی(ع) است، افزود: در این گروه یک پزشک عمومی، یک دامپزشک و یک مشاور نیز حضور داشتند

 

وی اظهار داشت: این اردوی جهادی در مدت یک روز برگزار شد و جهادگران در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، آموزش و محرومیت زدایی فعالیت داشتند که یک سرویس بهداشتی و حمام برای یک خانوار در این منطقه احداث شد.

 

فرمانده پایگاه شهیدان صادقی انابد گفت: توسط دامپزشک اعزامی کلیه دام ها واکسینه و آغل های دام ها نیز توسط جهادگران سم پاشی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: توسط مشاوره و پزشک عمومی که به همت حوزه امام رضا(ع) و حوزه فاطمه الزهرا(س) به این منطقه عشایری اعزام‌شده بودند تمام بیماران رایگان ویزیت و دارو در اختیار آن ها نیز قرار گرفت.

 

نظافت اعزام جهادگران به اردوهای جهادی را یک حرکت اجتماعی دانست و افزود: این حرکت که با ارزش‌ها، هنجار‌ها و باورهای اعتقادی عجین است از تعالیم دینی گرفته شده و به جریانی میدانی و اثرگذار در جامعه تبدیل شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار