خبرهای داغ:
سردار ظفری خطاب به سران فتنه:

هرگز نور خداوند با آب دهان ناپاک شما خاموش نخواهد شد

همدان-مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پی توهین یکی از سران فتنه سال ۸۸ به شهدای مدافع حرم گفت: به استناد آیه شریفه قرآن کریم، هرگز نور خداوند با آب دهان ناپاک شما خاموش نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۴۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار ظفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با صدور بیانیه‌ای توهین یکی از سران فتنه سال ۸۸ به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

ابووهب، افتخار امت اسلام

سال ۱۳۹۳ هجری شمسی دنیا شاهد حوادثی بود که  کمتر نظیر آن در تاریخ دیده شده است.  کشور سوریه دست‌خوش ناآرامی شده و شهرها یک به یک به تصرف شقی ترین افراد  در می‌آمدند.  شمارش معکوس برای سقوط حکومت سوریه به صدا در آمده بود. غول‌های رسانه‌ای  جهان هم نوا با ایادی کفر و الحاد لحظه به لحظه اخبار سوریه را به جهانیان مخابره می‌کردند و دم از آینده دموکراتیک برای مردم سوریه می‌زدند.

کم کم مسلحین مورد حمایت شیطان بزرگ و سایر ایادی استکبار به دمشق و حرم سیده زینب (س) نزدیک می‌شدند و محبین اهل بیت (ع) نگران از هتک حرمت یزیدیان به حرم عمه سادات. 

در این میان هر کسی که از حفظ تمامیت ارضی سوریه حرفی به میان می آورد به دیکتاتوری متهم می‌شد.

در این شرایط امام امت و فرمانده کل قوا (مد ظله العالی) با تحلیل وضعیت منطقه و دست‌های پشت پرده ناآرامی‌ها، امر به مداخله سپاه اسلام در جهت دفاع از حرم آل الله و  مال وناموس مردم مظلوم سوریه می‌دهند.

ماموریت هدایت  نیروهای اسلام در میدان نبرد و مقابله با داعش جنایتکار و دیگر سر سپردگان و فریب خوردگان استکبار جهانی در سوریه به «ابووهب» سپرده می‌شود، مردی که از جنس اصحاب امیرالمومنین (ع) و در صحنه‌های دفاع از میهن اسلامی خوش درخشیده  است. ایشان با بسیج مردم مظلوم سوریه و سایر رزمندگان از اقصی نقاط  جهان و ایجاد صفوفی بهم پیوسته در مقابل تحجر زمان،  توانست ضربتی سهمگین بر بدنه ایادی استکبار فرود آورد و سرانجام در ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۵ از این آزمون بزرگ با خضاب نمودن محاسن سفیدش به خون پاک خویش سربلند بیرون آمد و نشان داد که تا آخرین نفس بر عهدی که با مولای خود اباعبدالله الحسین (ع) بسته ایستاده است.

اینک در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) شاهد آن هستیم که بازنده انتخابات سال ۸۸ که با حماقت خویش در عدم پایبندی به قانون، شیرینی حضور گسترده ملت ایران در انتخابات را مبدّل به اغتشاشاتی‌ نمود  که خاطرات تلخ آن در همیشه تاریخ ایران باقی خواهد ماند و موجبات ایجاد طمع دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گردید و وضع تحریم‌های غیر انسانی علیه مردم مظلوم ایران  یکی از نتایج آن بود، عقده گشایی نموده و شهید سرافراز اسلام سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی ملقب به ابو وهب را که  مسئولیت  تامین امنیت پایتخت ایران اسلامی در آن دوران را برعهده داشت و الحق مردانه در مقابل هنجارشکنی‌های  فتنه‌گران ایستاد هتک حرمت نمود.

به همین منظور امت شهیدپرور استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی و سایر شهیدان محور مقاومت، اینگونه هتاکی‌ها را که دست و پا زدن طلبکارانی می‌داند که بر سر سفره نظام نشسته و بی‌شرمانه مدافعین امنیت و عزت  ملت ایران را بی‌افتخار خطاب می‌نمایند و دل در گرو دشمنان قسم خورده اسلام دارند، محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد به استناد آیه شریفه «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» هرگز نور خداوند با آب دهان ناپاک شما خاموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار