برادر شهید مدافع حرم عباس آسمیه مطرح کرد؛

تأکید شهید آسمیه بر نماز اول وقت و خوشرویی/ شهادت برادرم، پاره ای از قلبم را جدا کرد

برادر شهید مدافع حرم عباس آسمیه گفت: برادرم تأکید بسیاری بر اقامه نماز اول وقت چه به صورت جماعت و چه به صورت فرادی، خوشرویی و قرائت زیارت عاشورا داشت.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۳۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

آسمیه، برادر شهید مدافع حرم عباس آسمیه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج در خصوص روحیات این شهید گفت: عباس آقا تأکید بسیاری بر اقامه نماز اول وقت چه به صورت جماعت و چه به صورت فرادی، خوشرویی و قرائت زیارت عاشورا داشت و همواره می گفت: مؤمن واقعی باید خوشرو باشد و با همه یکسان برخورد کند.

تأکید شهید آسمیه بر نماز اول وقت و خوشرویی/ خبر شهادت برادرم، پاره ای از قلبم را جدا کرد

وی مطرح کرد: وی بر عدم قضاوت دیگران نیز تأکید داشت و می گفت: تمام بانوان و آقایان برای بنده کمترین از یک سطح ارزش و احترام برخوردار هستند زیرا نمی دانیم کدام یک از ما ارزش بیشتری نزد خداوند متعال داریم و همواره تأکید می کرد که باید در انظار عمومی و محل کار به خوبی با مردم رفتار کرده و به ارباب رجوع ادای احترام کرد.

برادر شهید مدافع حرم آسمیه با اشاره به تأکید شهید آسمیه بر رعایت حجاب اسلامی بیان کرد: حجاب اسلامی دارای چارچوبی است که همه با آن آشنا هستند. همه ما معتقدیم که در اسلام حجاب کامل مطرح است اما برادرم می گفت: اگر کسی حجاب کامل هم نداشت، من عباس آسمیه نمی توانم او را قضاوت کنم.

آسمیه عنوان کرد: من و عباس خواهر و برادر دیگری نداریم و به همین دلیل از کودکی او را در آغوشم بزرگ کردم و ارادت خاصی نسبت به او داشتم که ارادتی خدایی بود زیرا عباس نظر کرده بود؛ این ارادت من نسبت به او موجب نزدیکی بیشتر ما به یکدیگر شده بود تا جایی که فکر می کردم عباس فرزندم است و به همین دلیل نسبت به او انجام وظیفه و ادای احترام و محبت می کردم.

وی با بیان اینکه زمانی که خبر شهادت برادرم را شنیدم، پاره ای از قلبم جدا شد، اظهار کرد: شب قبل از اعزام او به سوریه، با یکدیگر عهد بستیم که من اینجا نسبت به پدر و مادرم انجام وظیفه کنم و برادرم هم هوای ما را داشته باشد. امروز در مراسم وداع با پیکرش، به او یادآوری می کنم که بر قول و قرارمان پایبند باشد و خانواده، جوانان و مردم را شفاعت کند.

برادر شهید مدافع حرم آسمیه با اشاره به اینکه برادرم دوست داشت بر سر سفره اباعبدالله الحسین (ع) بنشیند که به خواسته اش رسید، بیان کرد: کار، راه و هدف عباس، هدف و راه خانواده بوده و برای ما مقدس و محترم است. وی بیش از یک سال دوندگی کرد تا توانست نامه عدم نیاز خود را از سپاه بگیرد و عازم سوریه شود. او به صورت داوطلب به سوریه رفت و این اقدامش، با میلیاردها تومان پول قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار