فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد:

کمک رسانی به سیل زدگان روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد انجام شد

رضا پور گفت همزمان با وقاع سیل در احمداباد بهاباد، بسیجیان تیم‌های ویژه امدادی گردان امام علی (ع) دراین روستا مستقر شده اند و در حال کمک رسانی به مردم سیل زده این شهرک هستند.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۸۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد از اعزام تیم ویژه امدادی گردان امام علی (ع) حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد به آسیب دیدگان سیل شهرک امام علی (ع) احمد آباد خبرداد و گفت:همزمان با بارش‌های باران و وقوع سیلاب در شهرک امام علی (ع) احمد آباد بهاباد، بسیجیان تیم‌های ویژه امدادی گردان امام علی (ع) دراین روستا مستقر شده اند و در حال کمک رسانی به مردم سیل زده این شهرک هستند.
سروان پاسدار مهدی رضا پور در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج دراین زمینه اظهارداشت: در این فراخوان پایگاه ویژه امدادی امام رضا (ع)حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بلافاصله بعد از نیاز به حضور در احمد آباد جهت خدمت رسانی تیم‌های ویژه امدادی با تجهیزات مورد نیاز را از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، شهیدان جلیلی، علی ابن ابیطالب (ع) احمد اباد فراخوان وتا پاسی از شب به خدمات رسانی به اهالی محترم شهرک امام علی علیه السلام پرداختند.
وی بیان داشت: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت‌ها، همواره در مقاطع مختلف پای کار مردم بوده و اکنون نیز با توجه به شرایط بحرانی وبارش باران ووقوع سیلاب در روستا‌ها وشهر‌ها، با همه توان و تجهیزات خدمت رسانی به مردم را در اولویت قرار داده است.
در پی بارش باران درشهرستان بهاباد سیل درمناطق روستائی پرک زارکوئیه بوئی آباد وسنجدک و روستای احمد آباد بخس مرکزی بهاباد جاری شد و خساراتی به منازل شهرک امام علی احمد آباد زد.
در پی بارش باران روز گذشته و خسارت سیل در دهستان جلگه بخش مرکزی بهاباد، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بهاباد شب گذشته به ریاست فرماندار و باحضور امام جمعه بهاباد در محل مرکز جهادکشاورزی احمدآباد تشکیل گردید.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه شاهد جاری شدن سیلاب در روستا‌ها از جمله در آسفیچ و دهستان جلگه بودیم گفت: متاسفانه بیشترین خسارت مربوط به شهرک امام علی (ع) احمدآباد بود.
تیموری باتوجه به آبگیری کامل دو سدخاکی احمدآباد طی دو روز گذشته که در حال حاضر حجم آب آن حدود ۴۰۰ هزار متر مکعب است گفت: این سد‌ها دیگر جوابگوی سیل نبود و باعث سریز شدن سیل به بندخاکی پایین دست شد که این بند شکست و سیل به شهرک امام علی احمداباد وارد شد.
وی با تقدیر از حضور به موقع نیرو‌های بسیجی، امدادی و خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده افزود: بسیج همه امکانات و انجام اقدامات به موقع برای ترمیم بندخاکی باعث شد مخاطرات ناشی از سیل به حداقل برسد.
در این جلسه مسئولین به ارائه گزارشی از وضعیت مناطق سیل‌زده و اقدامات صورت گرفته و در حال انجام ارائه نمودند.
تخلیه کامل آب منازل مسکونی سیل‌زده، تقویت بندخاکی احمدآباد، استقرار نیرو‌های امنیتی در مناطق سیل‌زده، انجام اقدامات برای جلوگیری از تخریب آثار تاریخی و شبکه برق و بازدید کارشناسان برای ارزیابی خسارات وارد شده از برخی تصمیمات جلسه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار