جهاد در مناطق محروم، ادامه دارد/ اردوی جهادی راهی برای نبرد فرهنگی و اقتصادی

زنجان _ مسئول گروه جهادی شهید چمران شهرستان ابهر گفت:اردوهای جهادی دانشجویی که با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم شکل می گیرد، در کنار محرومیت زدایی راهی برای مقابله با نبرد فرهنگی و مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۷۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛اردوهای جهادی یکی از زمینه هایی است که می توان در جنگ نبرد فرهنگی و جنگ اقتصادی، با کاستن محرومیت از جامعه اسلامی، پیام آور درستی از انقلاب اسلامی و راه گشایشی برای مردم مناطق محروم فراهم آورد و مسئولان اردوهای جهادی بر ادامه جهاد تا پایان رفع محرومیت و بهره‌مند کردن نقاط محروم از نعمت انقلاب تاکید دارند.

 

جهاد در مناطق محروم، ادامه دارد/ اردوی جهادی راهی برای نبرد فرهنگی و اقتصادی

گروه جهادی شهید چمران شهرستان ابهر یکی از گروه هایی است که باهدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان ابهر فعالیت می کند.

 

 

 

ابراهیم مولایی ؛مسئول گروه جهادی شهید چمران شهرستان ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت:فعالیت جدی گروه جهادی شهید چمران شهرستان ابهر از سال 98 زمان شیوع کرونا ویروس آغاز شد. 

 

 

 

وی در ادامه تصریح کرد:گروه جهادی شهید چمران در دوران شیوع کرونا اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نمود و در چندین مرحله در شهرستان ابهر و روستاهای اطراف ماسک، بسته معیشتی و مواد ضد عفونی کننده به صورت رایگان توزیع نمود. 

 

 

 

مولایی عنوان کرد:امروزه خوشبختانه کارگروه‌های های فرهنگی، عمرانی ،اقتصادی و تربیتی توسط اعضای گروه جهادی شهید چمران راه اندازی شده است. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه در راستای اشتغال زايي گروه جهادی شهید چمران با راه اندازی چند کارگاه توانسته در این زمینه به بانوان بد سرپرست و بی سرپرست و افراد نیازمندان کمک کند، گفت:با کمک افراد خیر کارگاه دوخت دستکش، کارگاه خیاطی و کارگاه کفش دوزی راه اندازی شده است. 

 

 

مسئول گروه جهادی شهید چمران بیان کرد:در دهه امامت و ولایت و عید غدیر 2 هزار پرس غذا توسط این گروه جهادی پخت و توزیع شد. 

 

 

 

وی با بیان اینکه در راستای کارهای فرهنگی در ایام و اعیاد مختلف برنامه های ویژه ای برگزار می شود، تصریح کرد:راه اندازی کارناوال های شادی، ایستگاه صلواتی از جمله  برنامه های فرهنگی می باشد. 

 

 

 

مولایی در ادامه خاطرنشان کرد:به کمک خیرین و گروه جهادی شهید چمران صندوق قرض الحسنه راه اندازی و به افراد نیازمند و واجد شرایط وام هایی پرداخت شده است. 

 

 

 

این مسئول در پایان با اشاره به یکی از مشکلات موجود در شهرستان ابهر، عنوان کرد:نبود کمپ ترک اعتیاد در شهرستان از جمله مشکلات احصاء شده است که امیدواریم بتوانیم برای حل این مشکل اقداماتی انجام دهیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار