مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد؛

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در خلیل آباد

حسین‌زاده از وجود یک بستری کرونایی و 73 قرنطینه خانگی در شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: براساس جدیدترین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور، خلیل آباد تنها شهرستان خراسان رضوی است که در وضعیت قرمز کرونایی برای دومین هفته متوالی قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۲۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸

محمد حسین‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی؛ اظهار کرد: با توجه به تأکید‌های بسیار جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اما شیوع ویروس کرونا در شهرستان خلیل آباد ساده انگاری می‌شود و آمار کرونا در شهرستان یک بستری و 73 قرنطینه خانگی است.

 

وی با بیان اینکه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کاهش درصد استفاده از ماسک و حضور در تجمعات از علل اصلی تداوم وضعیت قرمز کرونا در شهرستان خلیل آباد است، خاطرنشان کرد: 88 درصد واجدین شرایط در شهرستان خلیل آباد دوز اول، 71 درصد دوز دوم و 37 درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند که نسبت به متوسط استانی وضعیت پایین تری داریم.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با تاکید بر اینکه روند تزریق واکسن کرونا در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری خلیل آباد، پایگاه های زمینه و خانه های بهداشت در حال انجام است، تصریح کرد: هیچ محدودیت واکسن کرونا در شهرستان خلیل آباد نداریم و همشهریان می توانند برای تکمیل واکسیناسیون خود مراجعه کنند.

 

وی در ادامه بر لزوم استفاده از ماسک، انجام واکسیناسیون در دوز اول، دوم، سوم و دوز یادآور و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: امیدواریم با اهتمام شهروندان، وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان خلیل آباد به سمت وضعیت های نارنجی، زرد و آبی حرکت کند.

 

حسین زاده با اشاره به اینکه ویروس کرونا در فضاهای شلوغ بیشترین چرخش را دارد، اذعان کرد: شیوع کرونا همچنان ادامه دارد و خطر اوج گیری مجدد کرونا همچنان تهدیدی برای شهرستان است از مردم تقاضا داریم از حضور در فضاهای شلوغ جدا خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار