برگزاری جشنواره بسیج هنرمندان (سودای عشق) در کهگیلویه و بویراحمد/ بسیج اقشار سپاه فتح پای کار است

نشست هماهنگی برگزاری جشنواره بسیج هنرمندان (سودای عشق) با حضور سرهنگ ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار، سرهنگ اصالت فرد مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ،محمود خرم آزادی دبیر جشنواره استانی بسیج و رضا رفیعی مدیر اجرایی جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۶۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این نشست به منظور  هماهنگی در برگزاری با کیفیت جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان (سودای عشق) در دهه آخر مهرماه 1401 با مشارکت بسیج هنرمندان و ادارات و نهادهای فرهنگی و هنری برگزار شد.

برگزاری جشنواره بسیج هنرمندان (سودای عشق) در کهگیلویه و بویراحمد/  بسیج اقشار سپاه فتح پای کار است
سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح بر اعلام حمایت و پشتیبانی از این جشنواره اشاره کرد و گفت: امید است با حضور هنرمندان مطرح استان شاهد هرچه باشکوهتر برگزار شدن این جشنواره باشیم.
وی همچنین از دست اندرکاران این جشنواره استانی خواست تا تمام توان خود را بکار گیرند که از ظرفیت تمامی هنرمندان استان در برگزاری با کیفیت جشنواره استفاده شود.
سرهنگ ارسلان جو تاکید کرد که تمام توان خود را جهت استفاده از همه ظرفیت های بسیج اقشار با تعامل با مدیران استانی و همدلی و یاری آن ها به کار خواهند گرفت تا با حمایت از مسئولین اجرایی جشنواره مطلوبی برگزار شود و گروه های شایسته ای به کشور معرفی شوند که انشاالله در مرحله جشنواره ملی شاهد درخشش و موفقیت آن ها در کسب جوایز و رتبه های برتر باشیم.


برگزاری جشنواره بسیج هنرمندان (سودای عشق) در کهگیلویه و بویراحمد/  بسیج اقشار سپاه فتح پای کار استمحمود خرم آزادی دبیر جشنوار استانی تئاتر بسیج دراین جلسه به ارائه گزارشی از جلسه هم اندیشی دبیران بسیج هنرمندان در کاخ موزه نیاوران پرداخت که در آن جلسه دبیر جشنواره ملی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، رئیس مرکز هنرهای نمایشی و دیگر دبیران جشنواره های استانی کشور حضور داشتند.
وی عنوان کرد:سازمان بسیج هنرمندان کشور در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ترویج فرهنگ ناب بسیج و توجه و تلاش وافر بر انجام منویّات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در باب بسط و توسعه فرهنگ و هنر ایرانی_اسلامی و تلاش در بازتاب هنرمندانه و متعهدانه  فعالیت‌ها و دستاوردهای شجره طیبه بسیج و مهارت افزایی شبکه جوان بسیج، سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج را با رویکرد ویژه به تنوع شکلی و موضوعی و توجه بر انواع گونه‌های درام در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌کند.
وی به تشریح برگزاری جشنواره استانی پرداخت و افزود: به همین منظور جلسه هماهنگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان، دبیر جشنواره استانی و مدیر اجرایی جشنواره با رئیس سازمان بسیج اقشار برگزار شده است.
خرم آزادی افزود: امید است با تعامل با دستگاههای فرهنگی و با توجه به اینکه در چندسال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا کمتر جشنواره ای برگزار شده است، این جشنواره نقطه عطفی برای هنرمندان استان باشد.
خرم آزادی با اشاره به اینکه مرحله استانی جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان (سودای عشق) در دهه پایانی مهر ماه برگزار می شود، گفت: امیدواریم با استقبال خوب هنرمندان بسیجی استان، بتوانیم دو نماش صحنه ای دو نمایش خیابانی به جشنواره کشوری معرفی کنیم.
وی هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت های دستگاههای فرهنگی و دیگر ادارات برای هرچه بهتر برگزار کردن این جشنواره در استان عنوان کرد و افزود:فراخوان جشنواره استانی طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

برگزاری جشنواره بسیج هنرمندان (سودای عشق) در کهگیلویه و بویراحمد/  بسیج اقشار سپاه فتح پای کار است
سرهنگ دوم پاسدار ربیع اله اصالت فرد مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان نیز در این نشست گفت: از همه دستگاههای فرهنگی استان می خواهیم که ما را در زمینه برگزاری این جشنواره یاری کنند و طی روزهای آتی نشستی با مدیران دیگر نهادهای فرهنگی و هنری برگزار خواهیم کرد و از تمامی ظرفیت استان جهت برگزاری جشنواره ای درخور و شایسته نام هنرمندان بسیجی استفاده خواهیم کرد.
سیدرضا رفیعی مدیر اجرایی از پای کار بودن انجمن نمایش و آمادگی کامل عوامل اجرایی برای برگزاری جشنواره استانی سودای عشق خبر داد. وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی های هنرمندان تئاتر بر تعامل همگانی و مشارکت حداکثری هنرمندان در این جشنواره تاکید کرد و با توجه به سوابق درخشان هنرمندان استان اظهار امیدواری کرد که جشنواره با مشارکت حداکثری برگزار شود و پیش بینی کرد که گروه های برگزیده انشاالله در مرحله کشوری موفق به کسب رتبه های برتر خواهند بود.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار