طرح هدفمند رزاق در منطقه سیستان، اجرایی شد

هم‌زمان با دهه ولایت و امامت خبر آغاز فعالیت طرح هدفمند و عام‌المنفعه رزاق، در منطقه سیستان، توسط فرماندهی لشکر عملیاتی ۸۸ استان سیستان و بلوچستان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی احمدی افشار اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۴۶۵
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، سرانجام تلاش‌های مجدانه و مداوم همه مسئولان، اعم از نمایندگان  مجلس شورای اسلامی، دکتر دهمرده و دکتر سرگزی، ائمه جمعه منطقه سیستان، فرمانداران، و رسانه‌های محلی و سراسری، به بار نشست، و هم‌زمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت امام هادی(ع)، خبر آغاز فعالیت طرح هدفمند و عام‌المنفعه رزاق، در منطقه سیستان، توسط فرماندهی لشکر عملیاتی ۸۸ استان سیستان و بلوچستان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی احمدی افشار، در جمع ائمه جمعه، فرمانداران، و اعضای شوراهای تأمین شهرستان‌های تابعه و جمعی از معتمدین و متنفذین محلی منطقه سیستان، اعلام شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی احمدی افشار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ٨٨ زرهی زاهدان، به عنوان مجری این طرح هدفمند، پس از اعلام خبر مسرت بخش تصویب طرح هدفمند رزاق در منطقه سیستان، تصریح نمود: یگان‌ رزمی تیپ عملیاتی ۱۸۷ شهید کشاورزیان شاهرود، مستقر در بازارچه مرزی شاهگل واقع در نقطه صفر مرزی، را به عنوان مسئول اجرای این طرح هدفمند، معرفی و اول مردادماه ۱۴۰۱ را به عنوان تاریخ شروع رسمی این طرح هدفمند، اعلام نمود.

سرتیپ دوم‌ مهدی احمدی افشار در ادامه گفت: جایگاه ویژه خرید و جمع‌آوری سوخت در بازارچه مرزی شاهگل تعبیه و پس از شروع به کار این طرح، از اول مردادماه ۱۴۰۱ کسانی که تا امروز به امر فروش سوخت به صورت غیرقانونی فعال بوده‌اند، به صورت قانونی و سازماندهی شده و با سهمیه مشخص نسبت به این مهم مبادرت خواهندورزید.

وی در ادامه گفت: سوخت دریافتی پس از آزمایش در صورت رعایت تمامی استانداردها از شهروندان سیستانی خریداری گرديده و در مخازن مخصوص تخليه خواهدشد. مواد نفتی پس از ذخیره سازی توسط تانکرهای سوخت رسان، به مخازن جایگاه ویژه‌ مبادله سوخت در محل پايانه مرزی میلک منتقل و به صورت قانونی به تجار و مشتریان کشور دوست و برادر افغانستان فروخته خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار