برای اولین بار در تاریخ فرودگاهی کهگیلویه و بویراحمد:

برقراری اولین پرواز مستقیم یاسوج به نجف در ایام اربعین امسال

اولین پرواز مستقیم یاسوج به نجف در ایام اربعین امسال برای اولین بار در تاریخ فرودگاهی استان کهگیلویه و بویراحمدانجام می شود.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۴۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج در جلسه ای که با حضور مدیریت فرودگاه ، ستار هدایتخواه ، دبیر شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، دکتر قوامی ، مدیر کل حج و زیارت استان، جناب اقای زرین تاج نماینده شرکت هواپیمایی پارس ایر، جناب اقای آزادی ، مدیریت مجموعه هتل المپیک و سرمایه گذار تورهای زیارتی و همچنین جناب آقای شهرخی ، نماینده آژانس های هواپیمایی در سالن کنفرانس فرودگاه برگزار شد، به نحوه همکاری همه جانبه پیرامون پروازهای مستقیم کربلای معلی از یاسوج به نجف در ایام اربعین پرداخته شد.
انصاری فرد با اشاره به اینکه تمام زیر ساخت های فرودگاه آماده این پرواز معنوی میباشد از حاضرین خواست تا تمام تلاش خود را در راستای انجام این پرواز که هدیه ای است معنوی به مردم استان ، به کار گیرند.

ستار هدایتخواه پیرامون کاهش هزینه ها نسبت به استان های همسایه سخن گفت و قوامی مدیر کل حج و زیارت استان بیان کرد تمام مجوزهای لازم برای برقراری پروازهای نجف و سوریه از ستاد عتبات عالیات کشور اخذ شده و در حال حاضر ۱۱ دفتر زیارتی آماده فعالیت در این زمینه می باشند.

آزادی بیان کرد که این مهم با مشارکت بخش خصوصی جامه عمل به خود میپوشاند و با جذب گردشگر تحت عنوان تورهای سیاحتی و تفریحی در یاسوج میسورتر‌خواهد شد .

دیگر حضار هر کدام راهکارهای خود را بیان نمودند تا هر چه زودتر مقدمات این سفر زیارتی برای مردم استان فراهم گردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار