رییس اداره آب شهرستان اسدآباد:

۱۴ روستای اسدآباد با تانکر آبرسانی می‌شود/حل بخشی از مشکلات آب شرب تا چند روز آینده

همدان-رییس اداره آب اسدآباد گفت: امسال ۱۴ روستای ما با تانکر آبرسانی می‌شود که این امر تاکنون سابقه نداشته و نشان از بی‌آبی زیاد اسدآباد دارد.
کد خبر: ۹۴۴۳۸۹۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

علی اکبر رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از وصل شدن چاه جدید به مدار تا چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد: مقدمات کار انجام شده و منتظر زلال شدن آب خروجی هستیم تا به مدار وصل شود.

وی با بیان اینکه با وصل شدن این چاه، کمی از قطعی‌ها کاهش پیدا خواهد کرد، افزود: متوجه نیاز همشهریان بوده و بیشتر از شهروندان دغدغه تامین آب را داریم اما وقتی بارندگی نبوده و سفره‌ها تغذیه نشده‌اند چه می‌توان کرد؟

رییس اداره آب شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به مصرف حدود ۹۲ درصدی آب در بخش کشاورزی، برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه می‌تواند کمک بسیار زیادی به تامین آب شرب شهر کند اما در برخی موارد شاهد عدم نظارت بر چگونگی مصرف آب در کشاورزی هستیم .

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت موجود، در ماه مرداد و شهریور نیز اوضاع بهتر نخواهد شد و فقط صرفه‌جویی و نظارت بر چگونگی آب کشاورزی می‌تواند درصد مشکل را کاهش دهد.

رحمانی در پایان گفت: امسال ۱۴ روستای ما با تانکر آبرسانی می‌شود که این امر تاکنون سابقه نداشته و نشان از بی‌آبی زیاد اسدآباد دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار