خبرهای داغ:
سردار فرجی خبر داد

اهدای لوازم خانگی به خانواده روشندل نیازمند در همدان

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اهدای لوازم خانگی به خانواده روشندل نیازمند در روستای توئیجین همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۷۷۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
اهدای لوازم خانگی به خانواده روشندل نیازمند در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، در راستای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید سال ۱۴۰۲ و به مناسبت دهه امامت و ولایت به همت گروه شهید همدانی به سرپرستی سردار مهدی فرجی و جمعی از مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و فرمانده ناحیه همدان، فرمانده حوزه مقاومت شهیده افضل و فرماندهان ‌پایگاه‌های این حوزه، چند قلم لوازم خانگی هدیه شهید همدانی برای کمک به یک خانواده روشندل نیازمند توئیجینی از توابع حوزه مقاومت شهیده نسرین افضل اهدا شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم با بیان اینکه این کمک‌ها به منظور کاهش مشکلات خانواده‌های نیازمند است، اظهار کرد: از هفته گذشته گروه شهید سلگی و گروه شهید همدانی اقدام به اجرای طرح کمک به نیازمندان کردند که برای اولین بار، هفته گذشته در روستای دارقشلاق منزلی ۲۰۰ متری تحویل خانواده روشندل شد.

سردار مهدی فرجی ادامه داد: این منزل دومین منزلی است که چند قلم لوازم خانگی اهدا می‌شود که این خانه را به نیت کنگره شهدا تجهیز کنیم.

وی گفت: هدف کنگره ۸ هزار شهید استان همدان این است که تا پایان این کنگره دیگر خانواده‌های نیازمند در استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار