خبرهای داغ:

جلسات هیئت اندیشه ورز حوزه کوثر سرخه ویژه هفته عفاف و حجاب برگزار شد

جلسات هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج کوثر سرخه در جهت برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۷۴۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه با موضوع برنامه های هفته عفاف و حجاب با حضور اعضای شورا برگزار شد.

همچنین برنامه ریزی برنامه های پیاده روی، اجتماع مادرانه دخترانه، جشنواره طهورا، رزمايش امر به معروف و سفیران مهر، میقات صالحین و برپایی نمایشگاه عکس و فروشگاه حجاب در قالب پویش نجابت ایرانی انجام گرفت.

گفتنی است شرکت در جلسه کارگروه زن و خانواده در فرمانداری سرخه با موضوع زنان کارآفرین و اشتغال بانوان با حضور فرمانده حوزه کوثر (س) انجام و در این جلسه طرح فدک و فعالیت سپاه و بسیج در زمینه کار آفرینی واشتغال خانگی تشریح شد.

برپایی جلسه کمیته تربیت دینی و تعلیم تربیت حوزه کوثر با موضوع برنامه‌های تعلیم تربیت و حلقات صالحین با حضور مسئولین تعلیم تربیت پایگاه های مقاومت بسیج از دیگر برنامه های حوزه مقاومت بوده است.

لازم به ذکر است مجمع مربیان و هیئت اندیشه ورز تربیت دینی با حضور مریم آزمون فرمانده حوزه، سرمربی و مربیان صالحین با موضوع برنامه های عفاف و حجاب، رزمايش امر به معروف، نشست های بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب و  برنامه های صالحین پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار