رزمایش الی بیت المقدس 12 همگام با سراسر استان در خوی برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه خوی گفت: رزمایش الی بیت المقدس 12 همگام با سراسر استان در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۶۱۰
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی  در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در این رزمایش که با رمز «یا امیرالمومنین (ع)» در سطح شهر خوی و منطقه عمومی دیزج جمشیدخان برگزار شد، بسیجیان گردان‌های بیت المقدس برادران و کوثر خواهران اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش را بر اساس سناریوی مصوب تمرین کردند.

وی شعار این رزمایش را «بسیج پاره تن مردم است» اعلام کرد و گفت: این رزمایش در دو بخش دفاعی و عملیاتی در مدت دو روز با موفقیت اجرا شد.

آقایی تصریح کرد: رزم شبانه، ستون کشی، دفاع از مقر، دفاع از کوی و برزن، ایست بازرسی، مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات فرضی، عملیات امداد و نجات از جمله بخش‌های این رزمایش بود و بسیجیان در بخش ارتقای قدرت رزمی و آمادگی دفاعی هم عملیات رزم میدانی و مقابله با دشمن فرضی را با استفاده از سلاح های مختلف تمرین کردند.

جانشین سپاه خوی گفت: برگزاری کلاس های عقیدتی و سیاسی و آمادگی دفاعی از بخش‌های دیگر این رزمایش بود و رزمایش ۲ روزه گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در قالب ۶ گردان حوزه محور، چهار گردان بیت المقدس برادران و دو گردان کوثر خواهران برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار