خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری:

تلاش برای تحقق آرمان شهدا، بهترین راه ادامه راه ایشان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، مراسم یادواره شهدای شهرستان نطنز با سخنرانی خطیب توانمند کشوری حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ماندگاری در حسینیه مرکزی شهر نطنز به همت پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم علیه السلام و حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۰۲
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

در این مراسم  پس از قرائت قرآن توسط قاری ممتاز کشور حاج محسن قاسمی و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا یعقوبی امام جمعه محترم نطنز ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین از اهتمام بسیجیان در برگزاری یادواره تشکر و قدردانی کرد

 در برنامه که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزارشد سرهنگ شبانی زاده فرمانده سپاه ،حاج آقا محمدی مسول نمایندگی ولی فقیه ناحیه، مهندس زکی زاده معاون فرماندار ، امیرانی رییس بنیاد شهید ،نوری دادستان شهرستان و نادری طاهری رئیس دادگستری شهرستان وتعدادی دیگر از مسولان در جمع مردم ولایت مدار نطنز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ماندگاری در بخشی از سخنان خود در تشریح مقام شهدا عنوان داشت:

آرزوی شهادت به معنای برگزیدن بهترین نوع مرگ است. به عبارت دیگر همه ما از این دنیا خواهیم رفت، اما هنر انسان با ایمان، آن است که با بهترین انتخاب از دنیا برود.

شهید  در راه حق و حقیقت و فضیلت قدم برداشته است.و شهادت درجه ای است که خداوند نصیب افرادی می کند که قابلیت آن را داشته باشند. یعنی، واقعا اهل تقوا بوده و عاشقانه آن را طلب کنند.

اگر انسان بخواهد اجر و پاداش شهید را داشته باشد بهترین راه این است که راه و هدف عالی و آسمانی آنها را دنبال کند و در تحقق آرمان های متعالی آنها بکوشد. و به صفات عالی و اخلاق انسانی آنها متصف شود و در راه تلاش و کوشش برای تحقق اهداف نورانی آنها قدم بردارد. و همانطور که شهدا در مقطع زمانی خود به وظایفشان عمل کردند و از ناموس و دین خود به نحو احسن دفاع کردند، شما نیز باید وظیفه خود را بشناسید و به آن عمل کنید.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به روایات و آیاتی که غصه خوردن برای روزی را نهی می کند اشاره کرد و گفت:

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها