خبرهای داغ:

حرکت امروز و فردای جامعه کمک گرفتن از شهدا است

شاهرود_ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا توسط شهرداری شاهرود سنت حسنه‌ای است، گفت: حرکت امروز و فردای جامعه کمک گرفتن از شهدا است.
کد خبر: ۹۴۴۳۳۴۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

حرکت امروز و فردای جامعه کمک گرفتن از شهدا استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در اولین یادواره شهدای شهرداری‌های استان سمنان در شهرداری شاهرود با اشاره به آیه قرآن در باب شهیدان، اظهار کرد: حرکت خوبی است که یادواره شهدا را اقشاری و محله‌ای و دستگاه‌های اجرایی برگزار کنند.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود افزود: این یادواره سنت حسنه خوبی است که باید ادامه داشته باشد، چون نیاز به یاد شهدا در جامعه داریم.
او گفت: حرکت امروز و فردای جامعه کمک گرفتن از شهدا است و سنت حسنه‌ای است که شهرداری و شورای اسلامی شهر و بسیج اجرا کردند که تشکر می‌کنیم.
در این مراسم که با پخش کلیپ شهدای شهرداری‌های استان و اجرای گروه سرود عمار‌های انقلاب و مداحی و روایتگری برگزار شد، از خانواده شهیدان غلامرضا خسروجردی و موسی دشتی به عنوان شهدای شهرداری‌های استان تجلیل و از قریب به ۱۵ ایثارگر شهرداری‌های استان نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر به عمل آمد.
این یادواره برای اولین بار به همت روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری شاهرود، شورای اسلامی شهر شاهرود، پایگاه اخلاص بسیج ادارات الحدید شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار