اولین بزرگداشت جاوید الاثر سردار حاج احمد متوسلیان و شهدای شهرستان تفت

بمناسبت ۱۴ تیر سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان و ۴۰۰ شهید شهرستان یادواره با شکوهی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۳۲۵۲
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، مراسم بزرگداشت  با حضور آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و سردار زارع کمالی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام گلوردی، سردار کوثری از همرزمان حاج احمد و رئیس کل دادگستری استان و نماینده محترم مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ومردم قدر شناس وشهید پرور شهرستان در حسینیه امام برگزار شد.
حجت الاسلام گلوردی ضمن خیر مقدم به مسئولین وحاضرین در این محفل نورانی از فضائل اخلاقی و مجاهدت‌های حاج احمد صحبت کردند وبیان کردند حاج احمد قبل از انقلاب وارد صحنه انقلاب شده بود و بعد از تشکیل شدن تیپ محمد رسول الله و فرماندهی ایشان تنها دغدغه او مبارزه با صهیونیست‌ها بود و خود راهی بیروت شد.
میهمان ارزشی و سخنران این مراسم سردار کوثری همرزم حاج احمد به مسیر تاریخی که برای کشور عزیزمان ایران در حکومت‌های قبل اتفاق افتاده بود اشاره و به بیان دستاورد‌های انقلاب پرداختند. در ادامه فرمایشات خود به عملیات‌هایی مثل عملیات مریوان در ارتفاعات مرزی والی بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر که حاج احمد آن‌ها را طراحی وشرکت کرده بود اشاره کردند. ایشان در ادامه سخنان خود بیان کردند حاج احمد انسانی الهی بود و الهی فکر می‌کرد. حسن ختام این یادواره شهدای والا مقام با اجرای گروه سرود فجر جاوید ومدیحه سرایی مداح اهل بیت آقای شالبافان از دیار کریمه اهل بیت همراه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار