خبرهای داغ:

تعامل و همدلی شورا و شهرداری ضامن موفقیت در کار‌ها

شاهرود_شهردار شاهرود گفت: شورا‌های اسلامی شهر و شهرداری دو بازوی نظارتی و اجرایی نظام مدیریت شهری، نقش موثر و اساسی در روند توسعه و پیشرفت شهر ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۳۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

تعامل و همدلی شورا و شهرداری ضامن موفقیت در کار‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که در ۱۵تیر ماه به مناسبت روز شهرداری‌ها در دفتر شهردار برگزار شد با بیان اینکه اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر به شهردار سبب ساز باز شدن راه خدمت و توسعه در شهر می‌شود، افزود: امروز پیگیری در امور معجزه می‌کند و باید مسئولان و شهروندان در راستای مطالبات به حق و برطرف شدن مشکلات گام برداشته و این تفکر را نهادینه کنند.
او با بیان این مطلب که حفظ پاکدستی و سلامت مجموعه اولویت مدیریت شهری شاهرود است، گفت: تکریم ارباب رجوع، پاسخگو بودن در مقابل مردم، رفتار شایسته کارکنان، سلامت و پاکدستی از شاخص عمل کارکنان مدیریت شهری با ارباب رجوع است.
شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه اشتباه و خسران همیشه در کمین انسان است و همیشگی بودن این آسیب ضرورت توجه بیشتر به اعمال و رفتارمان را گوشزد می‌کند، ابراز کرد: از ابتدای خدمتتم به مردم شاهرود همیشه سعی کرده ام پاکدستی و سلامت را سر لوحه کار خود قرار دهم و از کارکنان مجموعه غیر از این امر توقع نخواهم داشت.
احمدی ضمن بیان این مطلب که مردم شاهرود شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار کرد: رضایت شهروندان باید معیار فعالیت‌های شهرداری باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار