خبرهای داغ:

مسجد، مردم را از نسیم‌های رحمت الهی بهره‌مند می‌سازد

شاهرود_ امام جمعه شاهرود با تاکید براینکه مسجد، مردم را در معرض نسیم‌های الهی قرار میدهند، گفت: مسجد، محور خوبی‌ها و مرکز دریافت نسیم‌های الهی کل منطقه است.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۲۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در آیین تکریم امام جماعت قدیم و جدید مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) شهرک فدک شاهرود با اشاره به اینکه خداوند متعال در طول عمر زندگی نسیم‌های رحمتی برای ما میفرستد، گفت: ماه مبارک ذی الحجه یکی از مواقع وزیدن نسیم‌های رحمت الهی است و در این ماه با انجام اعمال فردی و جمعی مثل ادای دعای عرفه و قربانی میتوانیم از رحمت‌های الهی بهره‌مند شویم.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه نسیم رحمت الهی همانند امواج است و نیاز به گیرنده‌هایی است که مردم از نسیم‌های رحمت الهی بهره‌مند شوند، گفت: مسجد همچون گیرنده‌ای برای دریافت و انتقال رحمت‌های الهی به مردم است.
امینی با تاکید براینکه مسجد، مردم را در معرض نسیم‌های الهی قرار میدهند، افزود:مسجد، محور خوبی‌ها و مرکز دریافت نسیم‌های الهی کل منطقه است.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه از مسائل عمرانی و مشکلات شهرک فدک مطلع هستیم و این مسائل را پیگیری میکنیم، افزود: مردم یک‌دل و باصفای شهرک فدک در کنار امام جماعت مشکلات محله را احصا و به ما ابلاغ کنند، در جای لازم به مسئولان منتقل و پیگیری خواهیم کرد.
در این آیین که مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، فرماندهان سپاه ناحیه شاهرود و انتظامی شهرستان و سایر مسئولان فرهنگی شهرستان حضور داشتند، از زحمات حجت الاسلام ماروسی تقدیر و حجت الاسلام اشراقی به عنوان امام جماعت مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) شهرک فدک شاهرود معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار