در دیدار اعضای بسیج دانشجویی با امام جمعه سراوان مطرح شد:

ضرورت استفاده از ظرفیت بالای دانشجویان برای حل مسائل سیستان و بلوچستان

نشست گفت‌وگو محور با رویکرد مطالبه‌گری، مسئله یابی و اقدامات رسانه ای با حضور امام جمعه و برخی از اعضای بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۳۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان سراوان، بسیج دانشجویی را یکی از ارزنده ترین، یادگارهای امام راحل (ره) معرفی کرد و گفت: بسیج دانشجویی امروز به یکی از تشکل های موثر در دانشگاه ها تبدیل شده است.

وی به بیان اهمیت راهبردی و نقش بنیادین بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: به اعتقاد بنده بسیج دانشجویی توانسته در ریل گذاری حرکت دانشجویان به سمت دانشگاه اسلامی گام های بلندی بردارد.

امام جمعه شهرستان سراوان، سازمان بسیج دانشجویی را مجموعه‌ پیشگام و تولیدکننده نیرو تراز انقلاب دانست و ادامه داد: امیدوارم جوانان پرتلاش بسیج دانشجویی بتوانند در آینده در عرصه های مختلف این استان پهناور نقش آفرینی مفیدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری، حوزه آب، زیرساخت و سوخت را از مهم ترین مسایل شهرستان سراوان عنوان کرد و بیان داشت: با راهکار علمی می توان راه برون رفت این شهرستان مهم از این مشکلات را هموار ساخت.

در ادامه این دیدار حجت احسان منش معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان گفت: رویکرد بسیج دانشجویی بر مسئله محوری و حل مشکلات استان و کشور بر مبنای علم و تجربه است.

وی افزود: اکنون بسیج دانشجویی با تشکیل گروه های متعدد دانش بنیان و مسئله محور در عرصه های مختلف در صدد است تا مسائل مختلف استان را مورد بررسی و مطالبه قرار دهد.

همچنین محسن نظری معاون فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجوی انقلابی نمی تواند نسبت به مسائل کشور، بی تفاوت یا بدون موضع و نظر باشد ادامه داد: جریان بسیج دانشجویی استان امروز در خدمت مقدم مقابله با هجمه سازی دشمن در فضای مجازی مشغول ایفا نقش اثرگذار است.

وی افزود: بسیج دانشجویی با برگزاری دوره های هوشمند به دنبال ایجاد جبهه دانشجویان انقلابی در بستر فضای سایبر است و با برنامه ریزی و هدف گذاری کلان برای افزایش حوزه اثرگذاری و نقش آفرینی جهادگران تبیین فضای دانشجویی در عرصه‌های مختلف تلاش می کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش دانشجویان در جهاد تبیین گفت: در شرایطی که رسانه‌های جریان نفاق و دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن سعی در تخریب افکار جوانان و دانشجویان دارند، تشکل بزرگی مثل بسیج دانشجویی وظیفه دارد تا با تمام توان و ظرفیت در برابر این حرکت دشمن مقابله کند.

محمد خزایی معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی گفت: امروز شاهد مجموعه حوادث و اتفاقاتی هستیم که به روشنی تقابل و دسمنی استکبار با جریان تمدن ساز اسلامی دیده می شود.

وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا با جهاد تبیین ضمن تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و دستاوردهای انقلاب، امید آفرینی بر روح برنامه های بسیج دانشجویی حاکم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار