مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره مطبوعات استان زنجان در مرداد ماه

زنجان_مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره مطبوعات استان زنجان در اواخر مرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۲۱
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛امراله حسنی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت روز قلم اظهار کرد:مصداق اصلی کار با قلم اصحاب رسانه و فعالان حوزه نویسندگی هستند.

 

برگزاری جشنواره مطبوعات استان زنجان در مرداد ماه

وی با اشاره به پایین بودن اعتبار فرهنگ و هنر افزود:البته همه جا هم مشکل، فقط بودجه نیست بلکه باید برنامه ریزی دقیق و جهت گیری مناسب داشته باشیم، تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس در جامعه از جمله اموری هستند که پول نیاز ندارد، بلکه باید در این زمینه ها با برنامه مناسب حرکت کرد.

 

 

حسنی با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در راستای امید آفرینی در جامعه تصریح کرد:امید آفرینی در جامعه بخصوص در سطح استان در راستای جذب سرمایه گذار و اقتصاد آفرینی ضروریست.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برنامه های مختلف با همکاری هنرمندان فرهیختگان فرهنگیان در طول سال اجرا شده است،افزود:سعی کردیم پس از رفع شرایط شیوع کرونا، حالت یخ زدگی در بخش فرهنگ و هنر را با برگزاری جشنواره ها و رویدادها ذوب کنیم.

 

 

حسنی از برگزاری جشنواره مطبوعات استان در اواخر مرداد امسال خبر داد و افزود: امسال به سبب مصادف شدن روز خبرنگار با ایام ماه محرم، این جشنواره با تاخیر برگزار می شود.

 

 

وی همچنین از برگزاری بزرگداشت شیخ اشراق در روز دوم مرداد امسال در استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه های دیگر گرامیداشت این حکیم گرانمایه و کم نظیر نیز تا پیش از هشتم مرداد سال جاری در شهر تهران و همچنین کشورهای سوریه و هندوستان براساس یک جدول زمان بندی شده برگزار خواهد شد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار