بازدید وزیر بهداشت و هیئت همراه از بزرگترین پروژه جنوب استان در ایرانشهر

عین الهی گفت: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر یکی از بزرگترین پروژه ها در جنوب استان می باشد و امیدواریم با کمک های دولت مردمی و با همکاری شخص ریاست جمهوری بزودی به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۱۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از ایرانشهر، وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ۵۴۰تختوابی ایرانشهر گفت: این پروژه به مساحتی بالغ بر ۵۵هزار متر مربع با میزان پیشرفت ۳۰درصد و در هشت طبقه در حال اجرا می‌باشد.

دکتر عین الهی افزود: در تلاش هستیم تا این پروژه را بصورت فازبندی اجرا کنیم و در مرحله اول اورژانس و اتاق عمل ها و در مرحله دوم سایر بخش ها را آماده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: پروژه بیمارستان ۵۴۰تختخوابی ایرانشهر بنام مرحوم دکتر محمد نعیم امینی فرد یکی از متخصصین و دانشمندان مطرح بود که با تمام توان خود جهت ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی منطقه تلاش کردند و در آخر جان خود را در حادثه دلخراش رانندگی از دست دادند در حال اجرا می باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر یکی از بزرگترین پروژه ها در جنوب استان می باشد و امیدواریم با کمک های دولت مردمی و با همکاری شخص ریاست محترم جمهوری بزودی به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات