پنجمین سالگرد تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی یزد/ ورزش از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: این باشگاه در راستای فعالیت‌های اجتماعی توسط مجموعه شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد هشتم تیر ماه ۱۳۹۶ تأسیس شده است.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۵۳
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهندس امیر شرافت در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هیئت مدیره مجموعه شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد از گذشته تاکنون در زمینه های مختلف در راستای رسالت اجتماعی خود سعی داشت در حد وسع و توان مالی در کارهای احداث مدرسه، احداث مجتمع فرهنگی رفاهی، مسجد و مراکز مذهبی به استان و مردم شریف آن کمک کند.
وی گفت: پنج سال پیش بود که مجموعه شهداب تصمیم گرفت در هشتم تیرماه به حیطه ورزش وارد شود و به یکی از مقوله‌های که متاسفانه در زمان کنونی آنچنان که باید و شاید در استان یزد بر خلاف استان‌های دیگر به آن توجه نشده است بپردازد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد تصریح کرد: ورزش می‌تواند تا حد زیادی نسبت به جلوگیری و پیشگیری از ناهنجاری ها و بیماری ها کمک کند ورود کرد.
مهندس شرافت افزود: در همین راستا باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد به طور حرفه‌ای وارد عرصه ورزش شد و امروز در پنجمین سالگرد تاسیس خود، باشگاه شهداب جزئی از خانواده‌ها شده و مردم به شدت پیگیر باشگاه در عرصه حرفه‌ای و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و تیم‌های باشگاه هستند.
مجموعه باشگاه شهداب یزد سعی نموده است با ایراد قرادادی بین اداره کل ورزش و جوانان استان در ورزشگاه شش هزار نفره شاهدیه یزد تغییراتی ایجاد شد تا خوشبختانه استان یزد میزبان مسابقات آسیایی و کشوری باشد و در کنار آن زمین‌های تیم‌ والیبال ساحلی احداث شده است که در روزهای آینده میزبان مسابقات کشوری خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد در پایان از مسئولان استان خواست تا به مقوله ورزش بیشتر اهمیت بدهند خوشبختانه ورزش در بین خانواده در حال جا افتادن است و می‌توان با یک برنامه ریزی صحیح و درست اتفاقات خوب ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار