مدیرکل کمیته امداد استان البرز خبر داد؛

همکاری بیش از ۳۳ هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف ۳۳ هزار حامی به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی واریز شده است.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۸۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 18 میلیارد و 500 میلیون تومان از طرف 33 هزار حامی به ‌حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

همکاری بیش از 33 هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین

وی با بیان اینکه در حال حاضر 33 هزار و 459 حامی، حمایت یک هزار و 573 یتیم و 4 هزار و 73 فرزند محسنین را بر عهده ‌دارن، عنوان کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌ طور میانگین ماهانه مبلغ یک ‌میلیون و 310 هزار تومان و فرزندان محسنین 694 هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به ‌طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، افزود: ایتام و فرزندان محسنین با حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و ... به موفقیت رسیده‌اند.

محمدی فرد، استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد شهرهای استان و همچنین تماس با شماره تلفن 32801071 فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها