فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

سالروز آزادسازی مهران در تقویم ملی ثبت شود

سردار شاکرمی گفت: ۱۰ تیرماه سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای یک است، این روز یک روز ملی و تاثیرگذار و روز پیروزی ملت ایران اسلامی است. امید است که شاهد ثبت این روز در تقویم ملی به عنوان روز مهران باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۷۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان ایلام با حضور اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: استان ایلام تداعی کننده دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

سردار «جمال شاکرمی» ابراز کرد: ایلام را با دو موضوع اساسی دفاع مقدس و اربعین حسینی و به عنوان دروازه عتبات عالیات می شناسد که لازم می دانم از پیکیری هلی مجدانه و تلاش های جهادی استاندار محترم ایلام در استان و مرکز برای گشودن راهی به منظور بیرون آمدن استان از مشکلات پیش رو تقدیر کنم.

 

وی ابراز کرد: عملیات آزادسازی مهران یکی از عملیات های غرورآفرین رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است، ایلام با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در دوران ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از کیان اسلامی را از نیروهای مردمی شروع کرد و لشکر بزرگ امیرالمومنین(ع) در استان تشکیل شد که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه استان ایلام سه هزار شهید را تقدیم آرمان های نظام مقدس اسلامی و ۳۵۶  نفر از شهدای ما از شهدای زن هستند، افزود: استان ایلام محرومیت های زیادی را چه در روزهای اول جنگ و چه در روزهای آخر جنگ تحمل کردند، مردم استان ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس، از استان خارج نشدند بلکه مهاجر پذیر بودند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: ۱۰ تیرماه سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای یک است، این روز می تواند یک روز ملی و تاثیرگذار و روز پیروزی ملت ایران اسلامی باشد که امید است شاهد ثبت این روز در تقویم ملی به عنوان روز مهران باشیم.

 

 گفتنی است در این نشست،« فاطمه قاسم پور» رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی، « فاطمه رحمانی» نائب رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی،  « زهرا شیخی» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان، «شیوا قاسمی پور» نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی و « مهدی خالقی» نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار