آزادی ۱۲۳ زندانی جرائم غیر عمد در استان فارس

قدردانی سردار فرمانده سپاه فجر از بسیجیان به واسطه نقش آفرینی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس هم در این جلسه از خیرین و بسیجیان به واسطه نقش آفرینی بسیار فعال در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان فارس، قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۱۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در نهمین مرحله نذر رهایی با حضور سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر، رییس کل دادگستری فارس، دادستان مرکز فارس، مدیرکل زندان های فارس، مدیر کل کمیته امداد، مدیرکل بهزیستی، فرماندار شیراز با همت خیرین نیک اندیش گروه جهادی بسیج مهندسین صنعت معدن فارس در این مرحله منجر به آزادی ۴ نفر زندانی جرائم غیر عمد صورت گرفت.                                          

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس هم در این جلسه از خیرین و بسیجیان به واسطه نقش آفرینی بسیار فعال در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان فارس، قدردانی کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه نذر رهایی یک طرح شاخص و الگو در کشور است، گفت: نذر رهایی دارای آثار مثبت فرهنگی در جامعه است که کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

سردار بوعلی ادامه داد: ۱۶ درصد از آمار آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در سطح کشور متعلق به استان فارس است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در مجموع هزار و ۶۱۶ زندانی با اجرای طرح نذر رهایی از زندان آزاد شده اند، افزود: این طرح با همکاری و تلاش دادگستری، ستاد دیه، اداره کل زندان‌ها، سپاه فجر، خیران و بسیجیان استان فارس اجرا شده است.

حسین پناهی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت فارس: از ابتدای طرح نذر رهایی تاکنون با همت خیرین نیک اندیش، گروه های جهادی تعداد ۴۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری ستاد دیه استان فارس به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

پناهی افزود: یکی از گروه های جهادی فعال در این حرکت بزرگ  گروه جهادی بیرق وحدت حسینی بوده که طی دو مرحله ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جمع آوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار