سردار زارع کمالی:

ساخت سرود با موضوع عفاف و حجاب در دستور کار گروه های سرود قرارگیرد

فرمانده سپاه الغدیراستان یزد گفت:گروه های سرود به ساخت سرودهای فاخر و ابتکاری با موضوع حجاب و عفاف ورود کنند.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۹۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

ساخت سرود با موضوع عفاف و حجاب در دستور کار گروه های سرود قرارگیرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی دراختتامیه سومین جشنواره استانی در راستای اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر با حضور گروه های سرود استان یزد برگزار شد اظهار داشت:اگر قرار است اقدامی توسط گروه های سرود انجام شود باید ماموریت و اهداف دشمن را شناخت و براساس آن برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد:در جنگ ترکیبی و شناختی و جنگ افکار، دشمن به دنبال جابه جایی ارزش ها و اعتقادات مسلمانان است که یکی از روش‌های خوب و اثرگذار برای مقابله با اقدامات دشمن فعالیت گروه های سرود است.

سردار زارع کمالی گفت:اثرگذاری و جریان سازی یک سرود را در تولید سرود سلام فرمانده همگان مشاهده کردند که چگونه یک سرود توانست ارزش ها و آرمان ها و همچنین باورهای اسلام را در سراسر جهان طنین انداز کند.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه اگر قصد داریم طبق فرموده مقام معظم رهبری، سرود ها در کوچه و خیابان زمزمه مردم باشد باید از تولید سرود های معمولی عبور کنیم و به سمت ساخت سرودهای با مضامین عالی اسلامی حرکت کرد،اظهار داشت:در سرود های جدید باید مضامین الهی و باورهای دین اسلام گنجانده شود و با روش های جدید و انگیزه بخش این سرودها گسترش یابد.

سردار زارع کمالی با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف یکی از موضوعاتی است که دشمن در حال برنامه ریزی برای تغییر باورهای مردم است تصریح کرد:گروه های سرود در این زمینه با ابتکار و انگیزه ورود کرده و سرودهایی اثرگذار تولید کنند.

فرمانده ساه الغدیر استان یزد در پایان یکی دیگر از برنامه های دشمن را انحراف در مداحی ها ذکر و خاطرنشان کرد:گروه های سرود و به خصوص اساتید و مربیان سرود باید در زمینه تربیت مداحان جوان انقلابی ورود کنند و همچنین در زمینه سرودن شعرهای عمیق و مفهومی اقدامات مناسبی انجام تا جلوی اقدامات دشمن در این زمینه نیزگرفته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار