خبرهای داغ:

یادواره شهید آبروی کوچه افتخارمحله شهید محسن بهارلودر یزدانشهر برگزار شد+ تصاویر

یادواره شهید آبروی محله گرامیداشت شهید هشت سال دفاع مقدس دانشجوی شهید والا مقام محسن بهارلو به همت پایگاه حضرت ولی عصر (عج) وهمکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام و با حضور استاد حسین کریمی ازاساتید دانشگاه ، امام جمعه یزدانشهر، فرمانده، جانشین وشواری حوزه امام سجاد علیه السلام، خانواده های معظم شهداوجمعی از آحاد مردم در نگارستان 4 محله سکونت خانواده شهید در یزدانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۳۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، یادواره شهید آبروی محله گرامیداشت شهید هشت سال دفاع مقدس دانشجوی شهید والا مقام محسن بهارلو به همت پایگاه حضرت ولی عصر (عج) وهمکاری حوزه بسیج امام سجاد علیه السلام و با حضور استاد حسین کریمی ازاساتید دانشگاه ، امام جمعه یزدانشهر، فرمانده، جانشین وشواری حوزه امام سجاد خانواده های معظم شهداوجمعی از آحاد مردم در نگارستان 4 محله سکونت خانواده شهید در یزدانشهر برگزار شد.

حسین کریمی ازاساتید دانشگاه در این مراسم گفت: برگزاری یادواره شهید آبروی محله یزدانشهر فرصت مغتنمی است که بار دیگر با فرهنگ والای شهادت، روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک کرده و تجدید میثاق با آن فرشتگان آسمانی نماییم.

وی با بیان خاطراتی از رشادت های شهدای جنگ تحمیلی شهیدان، گفت: برگزاری این گونه یادواره ها با هدف تکریم و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال جنگ تحمیلی است و مهمترین عامل ثبات و امنیت ایران اسلامی را می توان معرفی نمود.

وی گفت: شهدا رفتند تا ما در امنیت و آرامش بمانیم و راهشان را ادامه دهیم اما امروز افتخارمان بر این است که هر مجلس و محفلی را با ذکر نام خدا و یاد شهدا آغاز می‌کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه همه ی ما مرهون خون شهدا هستیم و ذکرویاد شهدا ذکر وترویج شعائر اسلامی است و زیارت قبور شهدا وقرائت فاتحه وقرآن برمزار شهدا را از برکات این شهدا دانسته گفت:برگزاری یادواره شهدا یادآور رشادتهای هشت سال دفاع مقدس این شهدا می باشد که شهدای مدافع حرم یکی از ماموریتهایشان یادآوررشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس دردهه شصت می باشد که این شهدا مظهر حق وایمان هستند و برگزاری یادواره شهدا آبروی محله بیان گر جهاد تبیین می باشد.

وی در پايان از تمامی عزیزان و بسیجیانی كه در برپايي یادواره شهدا، همايش معنوي ، تمام تلاش خود را به كار بستند و مخلصانه در راه زنده نگه داشتن نام و ياد شهدا گام برداشتند تشكر و قدر داني نمودند.

در حاشیه برگزاری این آیین شهید آبروی محله اجرای قرائت وصیت نامه شهید محسن شکرالهی توسط برادر آن شهید حال وهوای جلسه را معنوی تر نمود ،و دیگر برنامه ها را مداحی،دکلمه خوانی در وصف شهدا را می توان اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار