طی مراسمی؛

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پیام نور قم برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم، با حضور ریاست این دانشگاه و مسئول بسیج دانشجویی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۹۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان قم، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم، ظهر امروز در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پیام نور قم برگزار شد

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رجب اکبرزاده رئیس دانشگاه پیام نور قم، سرهنگ پاسدار جواد رفعت نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی شکوری و معاونین این دانشگاه حضور داشتند.

رئیس دانشگاه پیام نور قم، در این مراسم با بیان اینکه بین فکر و دانشمندی تفاوت وجود دارد، عنوان کرد: بسیاری از افراد دانشمند هستند اما اهل فکر و تعقل نیستند؛ ولی در برابر افرادی که اهل تفکر و اندیشه اند و به ظاهر علم ندارند، راهگشای جامعه هستند.
تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پیام نور قم برگزار شد

وی با تاکید بر اینکه امروز تولید فکر و دانایی یک خلأ جدی در جامعه است، افزود: دومین خلأ که دیده می‌شود، تولید علم است و بسیج دانشجویی باید در این دو میدان فعالیت کند.

 

اکبرزاده اظهار کرد: بسیج دانشجویی پس از این دو عرصه، بایستی در زمینه رفع عقب ماندگی جامعه و جهاد تبیین نقش‌آفرینی کند؛ چراکه شما دانشجویان بسیجی افسران جنگ نرم هستید.

 

وی با اشاره به عاقبت بخیر نشدن اندیشمندانی که تفکر امامین انقلاب را نداشتند، تصریح کرد: اگر تفکر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را درک بکنید و نیاز جامعه را بشناسید موفق و عاقبت بخیر خواهید شد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور قم، دیگر وظیفه بسیج دانشجویی را پیشتازی در علم و فناوری دانست و خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی در عرصه نرم‌افزار و تولید محتوا ورود پیدا کند؛ امروز وضعیت فضای مجازی ولنگار و نامناسب است؛ به فرموده مقام معظم رهبری ما در جنگ ترکیبی قرار داریم و لازم است که بسیج دانشجویی در این زمینه نقش‌آفرینی کند.

 

در پایان این مراسم، از زحمات «احمد علی مهدی پور» مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم تکریم و «محمدامین شکل آبادی» به عنوان مسئول جدید این بسیج دانشجویی معرفی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار