مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ایجاد بیش از ۶ هزارفرصت شغلی برای مددجویان زنجانی

زنجان _ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ایجاد ۶ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۴۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ روح‌الله صالحی، روز سه شنبه در شورای مدیران کمیته امداد استان افزود: اعتبار این تعداد پرونده برای پرداخت تسهیلات اشتغال متقاضیان واجد شرایط، ۱۰۷ میلیارد تومان است.

ایجاد بیش از ۶ هزارفرصت شغلی برای مددجویان زنجانی

 

وی یادآورشد: هماهنگی‌های لازم با مدیران امور شعب بانک‌های عامل استان در راستای تقویت همکاری‌ها و تعاملات، انجام شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، همچنین از زمینه سازی ایجاد زنجیره ارزش و بازار سازی برای محصولات تولیدی طرح های اشتغال در بستر فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: برنامه ریزی شده است تا با انعقاد تفاهمنامه همکاری با هدف بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال با پلتفرم های بومی استانی در این بخش منعقد شود.

 

وی توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد پایدار را یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در سالجاری عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی فراهم کنیم.

 

صالحی اظهارداشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، ایجاد اشتغال‌های خُرد و خانگی و دانش بنیان در برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه ایجاد بیش از ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند در سطح کشور از برنامه های امسال این نهاد است اظهارداشت: ایجاد ۶ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان، سهم زنجان از این میزان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار