آغاز مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۳۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ ابوذر صناعی نیا گفت: این مسابقات در دور رده سنی نوجوانان دوازده تا پانزده سال و جوانان پانزده تا هجده سال در سه محله کیامرثی گچساران، شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج و گلزار دهدشت برگزار می شود.
صناعی نیا افزود : این سری از مسابقات به مدت سه روز با حمایت مالی بنیاد پانزده خرداد و شرکت نفت پارس برگزار می شود .
وی در ادامه گفت: قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات ستاد اجرایی در این محلات برنامه های خوبی در حوزه اجتماعی، اشتغال و... دارد که با مشارکت بنیاد برکت، بنیاد احسان و بنیاد پانزده خرداد در حال اجرایی هستند و ان شاءالله با قوت بيشتري پیگیری خواهند شد.

صناعی نیا ابراز داشت: هدف اصلی این مسابقات استعداد یابی در  مناطق کم برخوردار بوده و این برنامه بصورت همزمان در سراسر کشور و در ۱۱۰ محله برگزار می شود.

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبرگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام پانزده خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار