جلسه مسئول بسیج مهندسین صنعت تهران بزرگ با مسئول پژوهش و نوآوری دانشگاه تربیت مدرس

در خلال این نشست، کارگاه انتقال تجربه کوتاه مدتی با هدف توانمند سازی و انتقال تجربه وشناخت چالش ها حوزه فناوری های صنعتی برگزارگردید.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۴۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در این نشست ضمن آشنایی مدیران سازمان بسیج مهندسین صنعت تهران بزرگ با فعالیت های مجتمع پژوهش و نوآوری دانشگاه تربیت مدرس، مسئول سازمان با بیان ماموریت ها به عنوان یک سازمان تسهیل گر در حوزه های دانشی و عملیات پژوهشی درموضوعات صنعت و معدن تحت عنوان قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) عنوان نمود که این سازمان در راستای حمایت از هسته های پژوهشی و مسئله محورآماده عملیاتی نمودن گروه های جهادی فناور وتخصصی به کمک مجتمع پژوهشی و نوآوری دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

گفتنی است در خلال این نشست، کارگاه انتقال تجربه کوتاه مدتی با هدف توانمند سازی و انتقال تجربه وشناخت چالش ها حوزه فناوری های صنعتی برگزارگردید.

در این نشست پیشنهادات همکاری در زمینه صنایع تبدیلی، مواد، متالوژی و ... مطرح گردید که مورد استقبال طرفین قرار گرفت، همچنین در این جلسه مقرر گردید رویدادهای مشترک میان سازمان بسیج مهندسین صنعت تهران بزرگ و مجتمع پژوهشی و نوآوری تربیت مدرس برگزار گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات