رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی :

نقش معلم شاخص ترین محور در سند تحول بنیادین/اولین کنگره معلمان انقلاب اسلامی بزودی در تهران برگزار می شود

رضا محمد گلی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، خرمشهر ها در پیش است نه از لحاظ جنگی بلکه فرهنگی، دام فرهنگی که دشمن برای ما پهن کرده بسیار وسیع است .
کد خبر: ۹۴۳۶۸۸۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛مجمع سالیانه سازمان بسیج فرهنگیان استان مرکزی  در سرای وات و واج شهرداری دلیجان برگزار گردید.


در این نشست محمد گلی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) بيان داشت: کشور عزیزمان ایران دارای چهل هزار شهید معلم و دانش آموز است که ازین تعداد استان مرکزی دارای ۱۲۰۰ شهید معلم و دانش آموز می باشد.

وی افزود:اداره آموزش و پرورش یک مجموعه ای بزرگ با ظرفیت های بسیار زیاد می باشد که یک سند بزرگ در پیش روی این دستگاه قرار گرفته و ما باید به آن اتکا کنیم .البته بیش از ۱۰ سال از این سند گذشته و ۱۰ درصد از آن را اجرا کرده ایم این سند ،سندی به جز شجره طیبه نمی باشد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: طرح تیم پنج نفره پیشرفت مدرسه شامل مدیر مدرسه، معلم پرورشی، معلم تراز انقلاب، نماینده انجمن اولیا و مربیان وبسیج فرهنگیان می باشد.

وی اظهارداشت:مهمترین و شاخص ترین محور در سند تحول بنیادین نقش معلم است 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی افزود:همه مردم جامعه توقع تربیت نسل آینده را از آموزش و پرورش دارند، که این نسل آینده را چه کسی تربیت می‌کند ، تربیت این نسل به دست چه کسی است، این کسی نیست جز معلم ،معلم بنیانگذار تمدن نوین تربیتی است، 

سرهنگ پاسدار رضا محمد گلی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند، خرمشهر ها در پیش است نه از لحاظ جنگی بلکه فرهنگی، دام فرهنگی که دشمن برای ما پهن کرده بسیار وسیع است .

وی افزود: از شروع شیوع ویروس کرونا فرهنگیان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در راستای مبارزه با این ویروس اقدامات گسترده‌ای انجام دادند که از زحمات دلسوزانه این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می نماییم
در گروه پیشرفت و تحول مدرسه دستاوردهای بسیار خوبی داشتیم که از جمله تشکیل گروههای جهادی، با شکل‌گیری گروه‌های جهادی باید هسته های علمی شکل بگیرد. تقریباً در استان مرکزی ۳۲۰۰ مرکز صنعتی داریم که باید معلمان و دانش آموزان از آنها بازدید علمی داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین در سطح مدارس افزود : انشاالله اولین کنگره معلمان انقلاب اسلامی بزودی در تهران تشکیل می شود..

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار