تداوم خدمت بی منت بسیج و سپاه در سیستان و بلوچستان:

از بهره برداری ۶۲۵ واحد مسکونی تا آبرسانی به ۱۷۵۱ روستا در سیستان وبلوچستان

جعفری گفت: با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه و کمیته امداد بیش از ۶۲۵ واحد مسکونی در سطح سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید که برای ساخت این تعداد مسکن چهل میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۲۹۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: با مشارکت قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه و کمیته امداد بیش از 625 واحد مسکونی در سطح سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید که برای ساخت این تعداد مسکن چهل میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه تامین مسکن محرومین خدمات بسیار خوبی در استان سیستان و بلوچستان داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون بالغ بر دو هزار و ۹۲۱ مسکن محرومین با اعتبار ۹۷ میلیارد تومان توسط سپاه ساخته شده که از این تعداد مسکن یک هزار و ۵۰۶ متعلق به مددجویان کمیته امداد بوده که در فاز اول به بهره برداری رسیده است و 625 واحد دیگر در فاز دوم به بهره برداری رسید.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: به همت قرارگاه قدس و با همکاری آبفا و استانداری سیستان و بلوچستان آبرسانی به ۱۷۵۱ روستا در دستور کار قرار گرفته است که هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول با بیان اینکه از امسال کار اجرایی شروع و تجهیز کارگاه‌ها انجام شد، گفت: 1751 روستا در سیستان و بلوچستان تنش آبی دارند به دنبال این وضعیت کم آبی برخی اوقات کودکان در هوتگ ها غرق میشوند و برخی از مردم نیز به وسیله ظروف و دبه و بطری آب مورد نیاز را جا به جا می کنند.

وی بیان کرد: طرح آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان در سه فاز برنامه‌ریزی شده است، هزار و ۵۵۱ کیلومتر مربع خط آب و شبکه انتقال واصلاح خطوط و ایجاد مخازن پمپاژ داریم.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری گفت: در مجموع این طرح جامع و کاملی است که نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت اجرای آن است.

معاونت محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کلان و در استان قرارگاه قدس، استانداری و آبفا مسؤولیت اجرای این طرح آبرسانی را بر عهده دارند و یکی از ۱۷ کارگاه تجهیز شده منزل آب است.

این پروژه ها و اقدامات از جمله ده‌ها پروژه بزرگ مردمیاری قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به صورت مستمر و به مناسبت های مختلف اجرایی می شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار