خبرهای داغ:

رضایت ارباب رجوع باید مهمترین اولویت کارکنان دستگاه‌های اجرایی

شاهرود_سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه کارکنان باید تکریم ارباب رجوع و تسهیل کار مردم را اولویت کار خود قرار دهند بر توجه به این امر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۸۲
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

رضایت ارباب رجوع باید مهمترین اولویت کارکنان دستگاه‌های اجراییبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد تقی یزدی در هشتاد و دومین جلسه تحول اداری این ارگان که با حضور کلیه کارکنان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با بیان اینکه در آموزه‌های دینی ما و مبانی انقلاب اسلامی و برنامه دولت بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل در کار‌ها مربوط به ارباب رجوع تاکید زیادی شده است، افزود: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت باشد و ما موظف هستیم در چهار چوب قانون بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.
او ضمن بیان این مطلب که نقش آموزش بر مدیریت و بهره وری نیروی انسانی یکی از بهترین راهکار‌های ارتقای بهینه خدمات به ارباب رجوع است، ابراز داشت: امروزه آموزش به عنوان یکی از روش‌های توسعه منابع النسانی سازمان‌ها مطرح است و هر سازمانی به افراد آموزش دیده و با تجربه نیاز دارد تا ماموریت خود را به انجام برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها