خبرهای داغ:

هشدار کاهش شاخص باروری و جمعیت و سالمندی در سال‌های آینده

شاهرود_ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مورد کاهش شاخص‌های باروری و کاهش جمعیت که منجر به سالمندی در سال‌های آینده خواهد شد هشدار داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۴۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج، سمینار خانواده و جوانی جمعیت به همت گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سالن پورسینا دانشکده پزشکی برگزار گردید.
دکتر صید آبادی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این سمینار ضمن بیان خیر مقدم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و جایگاه دانشگاه علوم پزشکی در اجرای قانون جوانی جمعیت در مورد کاهش شاخص‌های باروری و کاهش جمعیت که منجر به سالمندی در سال‌های آینده خواهد شد هشدار داد.
او با بیان اینکه شایسته است تمام تلاش خود را در فرجه پنجره جمعیتی موجود مورد استفاده قرار دهیم بر لزوم استفاده از ظرفیت جوان کشور و آموزش فرزندآوری برای رسیدن به سطح جایگزینی جمعیت تاکید نمود.
معاون بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه در این قانون تسهیلات و حمایت‌های مناسبی از خانواده‌ها برای بحث فرزند آوری پیش بینی شده است گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم به حداکثر اهداف در نظر گرفته شده در خصوص حمایت از جمعیت دست یابیم.
در ادامه این سمینار با سخنرانی اعضا محترم هیات علمی دانشگاه خانم پورحیدری، خانم گرزین، دکتر دادگری، خانم دکتر صالحین و حجت الاسلام باغشنی با موضوعات فواید جسمی و روانی بارداری، مهارت‌های فرزند پروری موثر، معایب سالخوردگی جمعیت و مدیریت دوره سالمندی، سبک زندگی و ناباروری و اخلاقیات و سقط جنین از دیدگاه معنوی تا ساعت ۱۳ ادامه یافت.

هشدار کاهش شاخص باروری و جمعیت و سالمندی در سال‌های آینده

ارسال نظرات
پر بیننده ها