به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می‌شود

زنجان-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۵۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سید شمس‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه کتاب «چشم و چراغ» از چند سال گذشته در زنجان کلید خورده است.

 

نمایشگاه «چشم و چراغ» در زنجان برپا می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه نیت ما در اجرای این پروژه عکاسی از ۵۰ خانواده شهید بود، بیان کرد: عکاسی از یک خانواده دیگر نیز در دقیقه ۹۰ به این مجموعه اضافه شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه عکاسی از خانواده شهدا از مرداد تا مهر ۱۳۹۹ انجام شده و توفیق دیدار با والدین شهدا را داشتیم، گفت: دو یا سه شات قاب ماندگار با چهره مادر، پدر یا هر دو والدین شهدا بسته شد.

 

 

موسوی با اشاره به اینکه سن پدران و مادران بالا است و هر ماهی که می‌گذرد از توفیق دیدار این افراد محروم می‌شویم، اضافه کرد: به همین منظور قبل از چاپ کتاب درصدد برپایی نمایشگاه شدیم.

 

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با تاکید بر اینکه نمایشگاه هنری «چشم و چراغ» فرصتی برای معرفی خانواده شهدا به نسل نوجوان و جوان و حتی هم‌رزمان شهدا است که دغدغه زندگی فرصت دیدار با خانواده شهدا را از آن‌ها گرفته است، عنوان کرد: با این نمایشگاه چهره این بزرگواران را به داخل خانواده و جمع‌ها است.

 

 

‌وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۵۱ شاسی از تصاویر خانواده شهدا به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: با قرار دادن یک جمله ارزشمند برای درگیر کردن ذهن بینندگان سعی شده کار هنری و مفهومی انجام شود.

 

 

موسوی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۳ تا ۱۱ خرداد‌ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: به مناسبت آزادسازی خرمشهر این نمایشگاه در ساعت ۱۰:۳۰ صبح افتتاح خواهد شد و اختتامیه آن همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

 

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه چشم و چراغ ۹ تا ۱۳ صبح و ۱۷ تا ۲۰ عصر دایر خواهد شد، گفت: این نمایشگاه در گالری «سرو» کانون سهروردی برپا می‌شود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار