خبرهای داغ:

شهردار شاهرود در نخستین جشنواره گلاب گیری: شاهرود زیر کشت ۸۱ هکتار گل محمدی

شاهرود_ شهردار شاهرود با بیان اینکه حدود ۸۱ هکتار گل محمدی در شاهرود کشت می‌شود، گفت: وسعت کشت بالای گل محمدی و امکان توسعه آن باعث مطرح شدن فرایند گلاب گیری در شاهرود خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۲۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

شهردار شاهرود در نخستین جشنواره گلاب گیری: شاهرود زیر کشت ۸۱ هکتار گل محمدیبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با اشاره به اینکه برگزاری نخستین جشنواره گلاب گیری در باغ ایرانی به منظور دنبال کردن ۳ هدف عمده بوده است، افزود: تجلیل از آداب و رسوم گذشته، استفاده از هر فرصتی برای برگزاری رویداد‌های اجتماعی و آشنایی شهروندان با مجموعه زیبا و ارزشمند باغ ایرانی از جمله اهداف برپایی نخستین جشنواره گلاب گیری بود.
او استقبال بی نظیر شهروندان از جشنواره را باعث تقویت انگیزه و استمرار شهرداری در برگزاری این رویداد اجتماعی دانست و تصریح کرد: حضور پر رنگ شهروندان بیانگرعلاقه و اشتیاق آن‌ها به برگزاری مناسبت ها، رویداد‌های اجتماعی و برنامه‌هایی است که در آن مردم کنار یکدیگر و همراه با خانواده لحظات شاد و پر نشاطی را تجربه می‌کنند.
احمدی با بیان اینکه حدود ۸۱ هکتار گل محمدی در شاهرود کشت می‌شود، گفت: وسعت کشت بالای گل محمدی و امکان توسعه آن باعث مطرح شدن فرایند گلاب گیری به عنوان یک کار تولیدی و یک محصول ارزشمند در شاهرود خواهد شد. اینکه باغ ایرانی یکی از پارک‌ها و بوستان‌های زیبا با اجرای معماری ایرانی است، اظهار کرد: طراحی پارک مشاهیرازجمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است که در حد فاصل پارک شهدای محراب تا پارک مادر اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها