فرمانده سپاه بردسکن:

نقش شوراییان در محلات از نقش یک مسئول در رده کشوری بیشتر است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: امروزه نقش شوراییان از نقش یک مسئول در رده کشوری بیشتر است، چرا که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و در دل مردم هستند.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۲۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: امروزه نقش شوراییان از نقش یک مسئول در رده کشوری بیشتر است، چرا که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و در دل مردم هستند.

 

به گزارش خبرنگار ما از بسیج ،سرهنگ علیرضا جنیدی در مراسم تجلیل از شوراییان و دهیاران بخش انابد بردسکن که با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده حوزه امام رضا علیه السلام بخش انابد، معاون فرماندار، بخشداران و سایر روسای ادارات در محل مسجد جامع شهر انابد برگزار شد، اظهارداشت: امروز تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی مهمترین نگاه امام راحل به قله‌های بلند است

 

وی با بیان اینکه در مواجهه با مشکلات باید بصورت جبهه‌ای عمل کنیم، افزود: عیار ما باید عیار حاج قاسم سلیمانی باشد، لذا کار را برای خدا انجام دهید و رضایت خدا را همیشه مد نظر قرار دهید.

 

جنیدی گفت: حل مشکلات مردم یک هماهنگی و همدلی را میطلبد و ارکان روستاها نظیر دهیار و شورا دست به دست هم دهند و نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک فریضه مهم و ضروری است، بیان داشت: شوراییان خواص انقلاب هستند، چراکه مردم به شما اعتماد کردند و به شما رای دادند تا مشکلات آنان را انعکاس و پیگیری کنید

 

جنیدی به توزیع عادلانه یارانه توسط دولت اشاره کرد و گفت: آنچه در ارز ترجیهی بود لقمه حرام و فساد بود که به جیب عده‌ای می‌رفت و دولت تصمیم گرفت تا با حذف ارز ترجیهی، یارانه را مستقیم به مردم بدهد تا خود مردم تصمیم بگیرند.

 

وی این امیدواری را به مردم داد که در آینده‌ای نه چندان دور سفره مردم با توکل به خداوند متعال بزرگتر خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن همه شهروندان را چشم دستگاه های نظارتی در بازار ذکر کرد و افزود: مردم هر تخلف و احتکاری را در بازار می‌بینند گزارش دهند تا برخورد لازم صورت گیرد.

 

جنیدی گفت: مسئولین توجه داشته باشند در جلسات و جمع مردم امیدافرینی را گسترش دهیم و حرف های ناامیدکننده به مردم نزنیم.

 

در پایان با حضور مسؤلین از شوراهای شهر انابد و روستاها تجلیل بعمل آمد

  1.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار