به همت شهرداری منطقه 20 برگزار شد؛

بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و تجلیل از کادر درمانی و خانواده شهدای سلامت در شهرستان ری

مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و تجلیل از کادر درمانی شهرستان ری با حضور دکتر صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران و جمعی از مسئولان در تالار شیخ صدوق استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۶۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

سیدمحمد ناظم رضوی  شهردار منطقه ۲۰ در  مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت و قدردانی از کادر درمان دارالشفای کوثر، بیمارستان شهدای هفتم تیر و  فیروز آبادی گفت: پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا در خط مقدم حفظ سلامت جامعه بودند و این مراسم به پاس قدردانی از زحمات پرستاران و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت و نیز شهدای مدافع حرم برگزار شد.

ناظم رضوی  افزود: رویکرد شهرداری تهران از ابتدای شیوع کرونا، بر حول محور جامعه بود و استفاده از ظرفیتهای موجود در  بحث قرنطینه،  محدودیت در حمل و نقل عمومی، پیگیری اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در اماکن اداری و ورزشی از مهم ترین اقدامات بوده است.

  ناظم رضوی با اشاره به شعار”سلامت ما، حال خوب ما”  گفت: در شهرداری تهران به عنوان نهاد پیشرو اقدامات خوبی در حال انجام است  و با تاکید   شهردار  تهران  جلسات مختلف در خصوص   سلامت بصورت هفتگی در حال برگزاری است.  

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به رسالت مدیریت شهری در حوزه سلامت  دستگاه های مربوط همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشند تا موانع و مشکلات مرتفع شود.

 در این مراسم از خدمات و تلاش های کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، فیروزآبادی و دارالشفا کوثر و نیز از خانواده های شهدای مدافع سلامت شهیدان کامران بیات، حاجی آقایی شهرستانی، محمد حسین خلیلی، محمدعلی صابری، محمدعلی خسروی و شهیده لیلا مولایی تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظرات