دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت در هامون

به مناسبت گرامیداشت هفته سلا مت با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با خانواده شهید سردار غلامعلی کفاش، شهید سلامت در شهرستان هامون دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۲۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک گرامیداشت هفته سلامت گفت: به منظور ارتقا سطح سلامت افراد نیازمند و محروم در روستاها و حاشیه شهر های استان  به منظور خدمت رسانی به این افرا خدمات پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان ارائه شد.

وی با اشاره به این مطلب که از ابتدا شیوع ویروس منحوس کرونا  اعضای سپاه و بسیج دوشادوش کادر درمان به جهت ریشه کنی و قطع زنجیره این ویروس شبانه روز تلاش کردند و جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: شهید سردار غلامعلی کفاش یکی از خادمین سپاه بود که در راستای خدمت به مردم تلاش  های بسیاری کرد و در راستای خدمت به مردم بر اثر ابتلا به این ویروس به شهادت رسید که به همین منظور مدیر و اعضاء دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون با خانواده شهید مدافع سلامت شهید کفاش دیدار و دلجویی کرد.

وی افزود: پیاده روی اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان نیز به مناسبت هفته سلامت به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون بر گزار شد.

کمیلی برپایی ایستگاه سلامت(سنجش فشار خون و توزیع تراکت آموزشی) به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی تلاسمی در میدان امام علی(ع) شهر محمدآباد به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون را هم از دیگر برنامه های اجرا شده هفته سلامت بر شمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار