با قدیمی های سازمان ورزش بسیج

گفتگوی صمیمانه با جناب آقای ارجمند، مسئول ورزش همگانی سازمان ورزش بسیج کشور

کد خبر: ۹۴۳۱۳۸۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

گفتگوی صمیمانه با جناب آقای ارجمند، مسئول ورزش همگانی سازمان ورزش بسیج کشور

با سلام عرض خسته نباشید و خدا قوت

لطفا بیوگرافی، تحصیلات، سابقه ورزشی و قهرمانی خود را بفرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم، با سلام و خسته نباشید خدمت شما

بنده علی اصغر ارجمند هستم.

دارای مدرک کارشناسی،علاقه مند به رشته شنا و کوهنوردی و در حال حاضر در مدیریت ورزش همگانی ورزش بسیج در حال خدمت رسانی هستم.

 

از چه تاریخی به این سمت منصوب شدید و قبل از آن در چه جایگاهی مشغول به خدمت بودید؟

از سال 1397 در پست مدیریت ورزش همگانی مشغول به خدمت هستم و پیش از این به مدت سه سال مدیر برنامه ریزی و مالی سازمان بودم.

 

با توجه به سابقه مدیریتی شما، فکر می‌کنید مسیر ورزش بسیج رو به پیشرفت است یا خیر؟ و به طور کلی عملکرد بسیج در امر خطیر ورزش را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بی شک ورزش بسیج یکی از نهادهای تاثیرگذار در جامعه امروز کشورعزیزمان است که در سالهای گذشته با ساخت حدود 3000 سالن ورزشی و راه اندازی پایگاه استعدادیابی ورزشی و فعالیت گسترده در بخش ورزش همگانی و به تبع آن ورزش قهرمانی و باشگاهی گام های موثری در این زمینه برداشته است. همچنین برنامه های مستمر سالیانه در قالب تقویم ورزشی، همایش‌های مستقل، راهپیمایی بسیجیان و راهپیمایی خانوادگی، ورزش های بومی و محلی، کوهپیمایی عمومی و فتح قلل در بخش ورزش همگانی در ارتقاء آمادگی جسمانی آحاد نوجوانان و جوانان این خاک و بوم نقش موثری داشته است و با بهره‌گیری از جوانان مستعد این مهم روز به روز ارتقا خواهد یافت.

 

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره ای که در این سالیان داشته اید را برای ما تعریف میکنید؟

شهادت برادران عزیزی همچون برادران علیرضا شمسی پور مسئول تربیت بدنی استان همدان و برادر مهدی عسگری مسئول مرکز تربیت بدنی استان البرز (یاد و خاطره شان گرامی باد) جزء روزهای سخت و اجتماع بسیجیان نخبه در المپیادهای استعدادیابی جزء بهترین خاطرات این سالها برای بنده می‌باشد.

 

اگر به عقب بازگردید باز هم این سمت را می‌پذیرید؟

به طور قطع و یقین کار در ورزش همگانی و حضور در میان خانواده بزرگ بسیج در همایش و مناسبت های مختلف افتخار بی‌بدیل نصیب اینجانب نموده است.

 

اگر سمت فعلی را نداشتید، دوست داشتید در چه جایگاه و سمتی خدمت رسانی کنید؟

از نظر من کار در کلیه امورات و مشاغل بسیج  باعث سربلندی است ولی میبایست این مهم در راستای تخصص افراد صورت پذیرد.

 

ضمن تشکر از شما نکته پایانی اگر هست بفرمایید؟

ورزش، عامل مهمی در جذب حداکثری جوانان است که با حمایت مسئولان امر در این بخش می‌توانیم گام های موثری در تربیت جسمانی و روحانی این عزیزان برداریم. یک مربی تأثیر بسزایی در تکوین شخصیت و تربیت یک نوجوان دارد و الگوی مطرح برای نوجوانان ما می‌باشد لذا می‌بایست به امر آموزش در ورزش بسیج اهتمام ویژه‌ای داشت تا با تربیت مدرسین و مربیان مجرب و اخلاق‌گرا بتوان نسل خوبی در این عرصه تربیت کنیم.

ارسال نظرات