مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

بهسازی گلزار شهدای گیلان در دستور کار است/ اکثر گلزارها سرپوشیده نیست

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه اکثر گلزارهای شهدای این استان سرپوشیده نیست، اظهار کرد: بهسازی و ترمیم گلزارهای شهدا در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۱۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا داوطلب در جریان برگزاری اردوی آموزشی و تفریحی همسران جانبازان و ایثارگران استان گیلان در شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در یک مرحله ۹۸ درصد از ۱۰۲۱ گلزار شهدای گیلان را بازسازی کردیم اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان گیلان و رطوبت زیاد، طبیعی است که بعد از چند سال قبور شهدا دچار فرسایش شده و آسیب پذیر شوند.

وی با اشاره به اینکه اکثر گلزارهای شهدای استان گیلان سرپوشیده نبوده و در معرض برف، باران و باد قرار دارند افزود: بعضی از گلزارهای شهدا نیاز است که مجددا ترمیم و بهسازی شوند.

داوطلب ادامه داد: بر اساس کمک های سازمان برنامه و بودجه و همچنین استانداری گیلان در قالب کارگروه بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدای استان، با اولویت گلزارهای آسیب پذیر بهسازی و ترمیم این گلزارها در سراسر شهرستان های استان گیلان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه این استان ۸۰۰۰ شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم میهن اسلامی کرده است، افزود: ۲۷۰۰ آزاده سرافراز نیز از افتخارات گیلان در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بهره مند هستند، تصریح کرد: فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران سند افتخار میهن اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار