فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

سپاه به طور کامل در کنار دولت است/خدمتگزاری در مناطق محروم برگ زرین دیگری برای نیروهای جهادی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه به طور کامل در کنار دولت برای حل مشکلات است وخدمتگزاری در مناطق محروم برگ زرین دیگری برای نیروهای جهادی است .
کد خبر: ۹۴۳۰۹۰۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

سردار جمال شاکرمی ظهر یکشنبه در نشست مجمع جهاد گران بسیج سازندگی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: امروز معتقدیم خیلی از مشکلات و گرفتاری‌ها مربوط به ریشه‌ها و ناکارآمدی برخی مجموعه‌ها در سنوات گذشته و تجمع آنهاست.

وی تصریح کرد: بعد از سال‌های متمادی اولین بار است که جلسه سازندگی با گروه‌های جهادی را در مجموعه استانداری برگزار می‌کنیم که به لحاظ نگاه و گفتمان و اولویت‌های این دولت است که گروه‌های جهادی خودشان را متعلق به این گفتمان می‌دانند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: آیت الله رئیسی نگاه ویژه ای به گروه‌های جهادی دارد و بر همین اساس تفاهم نامه‌های سنگینی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: گروه‌های جهادی هزینه‌ها را کم می‌کنند و در نقاطی که دسترسی سخت است گروه‌های جهادی با روحیات جوانی حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: با فضای همدلی و قرار گرفتن سپاه به طور کامل در کنار دولت و استفاده از همه ظرفیت‌ها بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، فضاسازی دشمنان و ضد انقلاب نمی‌تواند در مسیر حرکت ما مانعی ایجاد کند.

سردار شاکرمی افزود: استان ایلام در حوزه سازندگی و اقدامات انجام گرفته جزو استان‌های پیشرو است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار