فرمانده سپاه محلات تاکید کرد:

خانواده شهدا گنجینه های واقعی صبر و استقامت/یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تا ابد ماندگار است

سرهنگ رضایی گفت:تکریم خانواده شهدا بر همگان واجب است و نباید به گونه ای رفتار شود که این عزیزان احساس کنند مورد بی مهری و فراموشی قرار گرفته اند .
کد خبر: ۹۴۳۰۷۵۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ؛ سرهنگ حسین رضایی فرمانده سپاه محلات به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی در دیدار با خانواده روحانی شهید محمد جعفر رضایی گفت : یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس تا ابد ماندگار است و گذشت زمان باعث فراموشی مجاهدت ها و حماسه های آنان نخواهد شد .

سرهنگ رضایی با اشاره به حضور روحانیون و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در سال های جنگ گفت : بعضی مغرضان این گونه القاء می کنند که گویا روحانیون و طلاب فقط به درس و بحث مشغول بودند و توجّهی به رویدادهای جنگ و دفاع مقدس نداشتند در حالی که حضور بسیاری از روحانیون که در راس آنان میرزا آقا جواد ملکی ، امام خامنه ای(مدظله العالی)  و ائمه جمعه و جماعات قرار داشتند ، بیانگر حساسیت و عنایت قشر روحانی به اتفاقات روز کشور در عرصه های سیاسی و نظامی است  .

فرمانده سپاه محلات شهدای روحانی را ستارگان پر فروغ آسمان شهادت دانست که نام و یاد آنان در کنار سایر شهداء همواره ماندگار است و این افتخار بزرگی برای حوزه های علمیه است که روحانیون و طلابی تربیت کردند که جام وصال حضرت دوست را در جبهه های نبرد حق علیه باطل سر کشیدند و ره صد ساله سیر و سلوک و رسیدن به محبوب حقیقی را یک شبه طیّ نمودند .

سرهنگ رضایی والدین بزرگوار ، همسران گرامی ، و فرزندان عزیز شهداء را گنجینه های واقعی صبر و استقامت دانست و گفت: تکریم خانواده شهدا بر همگان واجب است و نباید به گونه ای رفتار شود که این عزیزان احساس کنند مورد بی مهری و فراموشی قرار گرفته اند .

در پایان این دیدار لوح تقدیر و تمثال مزین به چهره روحانی شهید محمد جعفر رضایی به مادر گرامی ایشان اهداء شد .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار